Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh... :| Jge skulle fått resten av lønningen min på tirsdag, og den har fremdeles ikke kommet.

Greit nok. Det er bare to dager, og ferie. Men med tanke på at jeg skulle fått _hele_ lønningen min for 3-4 uker siden. Og at jeg omsider bare fikk halvparten rett før ferien. Så begynner jeg å bli ganske irritert...

Lenke til kommentar
Meh... :| Jge skulle fått resten av lønningen min på tirsdag, og den har fremdeles ikke kommet.

Greit nok. Det er bare to dager, og ferie. Men med tanke på at jeg skulle fått _hele_ lønningen min for 3-4 uker siden. Og at jeg omsider bare fikk halvparten rett før ferien. Så begynner jeg å bli ganske irritert...

Si opp :)

Lenke til kommentar

This is why math is taught in school.

I was riding to work yesterday when I observed a female driver cut right in front of a pickup truck, causing him to have to drive onto the shoulder to avoid hitting her.

This evidently angered the driver enough that he hung his arm out his window and "flipped" the woman off.

"Man, that guy is stupid," I thought to myself. I ALWAYS smile nicely and wave in a sheepish manner whenever a female does anything to me in traffic, and here's why..........

I drive 48 miles each way every day to work. That's 96 miles each day. Of these, 16 miles each way is bumper-to-bumper. Most of the bumper-to-bumper is on an 8 lane highway. There are 7 cars every 40 feet for 32 miles. That works out to be 982 cars every mile, or 31,424 cars.

Even though the rest of the 32 miles is not bumper to bumper, figure I pass at least another 4000 cars. That brings the number to something like 36,000 cars that I pass everyday.

Statistically, half of these are driven by females.

That's 18,000 women drivers! In any given group of females, 1 in 28 has PMS. That's 642. According to Cosmopolitan, 70% describe their love life as dissatisfying or unrewarding. That's 449.

According to the National Institute of Health, 22% of all females have seriously considered suicide or homicide. That's 98.

And 34% describe men as their biggest problem. That's 33.

According to the National Rifle Association, 5% of all females carry weapons, and this number is increasing.

That means that EVERY SINGLE DAY, I drive past at least one female that has a lousy love life, thinks men are her biggest problem, has seriously considered suicide or homicide, has PMS, and is armed.

Flip one off? ... I think not.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Snorre:

Vet ikke om den er ultradigg, men jeg lager med:

2 egg

30g sukker

200g hvetemel (ca3,5 dl)

4 dl melk

1dl vann

50g (3-4ss) smelta smør

1/2 ts salt

1/2 ts bakepulver

1/2 ts kardemomme

btw: nomnom

post-110022-1230821456_thumb.jpg

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Noen som vet om en god vaffelrøre-oppskrift? Jeg mekker mine på gefühlen. Og missforstå meg rett, de blir ganske gode. Men om noen kjenner til noen ultradigge vaffeloppskrifter er det bare å komme med dem!

Jeg kunne ringt min farmor og spurt om hennes oppskrift. Dette krever selvfølgelig at du booster postcountene min med 1000, takk.

Lenke til kommentar

Meeeeh, kun admins som har tilgang til å booste postcount. Derfor Dotten har så høy postcount må vite. ;)

Edit @ TinaM: Takker for oppskrift, skal teste den en dag *notere ned at kardemomme må handles inn*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Spoiler Maker av meg - http://theherman.110mb.com/

OMGZ. Kommer sikkert til å bli hatet av for mange som misbruker den :)

omg hax lol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...