Programvare Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Faen jeg har epic skillz! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mamma og pappa krangler... For en fin start på 2009. Slik er alltid kjipt... M-m. :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nyttårsfylla hos Nyhus og Basskuk er skumle greier, og taxituren hjem er ikke billig den heller.Skulle ønske høyrehånda fungerte som normalt igjen =/ Du får bruke venstre Meh. Snart jobb. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har 2 nyttårsforsett: Begynne hos psykolog og gå ned 45kg tilsammen( har gått ned 35kg hittil) Er det mange fyllesyke her i dag? Hmm, skulle kommet hit og sett på simpsons, og fått vafler Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det mange fyllesyke her i dag? Føler meg ikke helt på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 iceman: amputere... Ikke fyllesyk, men var det noen som sa vaffel? suulten Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 syllefyk? Ikke meg ihvertfall. VAFFEL! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg fikk også lyst på vaffler. Kanskje jeg må lage det etterpå, mhm ^^ Godt nyttår til alle sammmen btw. La oss håpe det blir et bedre år enn det forige. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Det som er plagsomt med dagen derpå er den forbanna tørsten, som aldri tar slutt. Drukket fire glass med cola, to med vann og et med sprite. Like tørst enda... Endret 1. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Må enten lure noen til å lage til meg, eller så må jeg bare lage selv O_o VIL ha vaffel! Sadfez; hold deg til vann, slukker tørsten best tror jeg Endret 1. januar 2009 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Viktig og få i seg mat når man er fyllesyk. Hvis man klarer og drikke 2-3 glass med vann og noe mat før man legger seg hjelperm ye på dagen etterpå siden alkohol dehydrerer kroppen og det er grunnen til hodepinen( en av grunnene, en av de største grunnene) Så i dag så skal dere som ikke er i form spise noe mat dere liker og få i dere masse væske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er ikke fyllesyk i dag, men jeg er syk. Anyways; Fluseopp: Lykke til i kvartfinalen som årets bruker. Ser ut til at du kommer til å videre fra din gruppe om trenden fortsetter. Vel fortjent I might add. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Må enten lure noen til å lage til meg, eller så må jeg bare lage selv O_o VIL ha vaffel!Sadfez; hold deg til vann, slukker tørsten best tror jeg Jeg kunne laget vafler hadde du bodd i nærheten. Jeg liker å lage vafler jeg. Det er koselig. Ikke minst er det digg å spise dem etterpå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 WANT VAFLER! Jeg er i overraskende god form. Verrrrry niiiiice! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Eg vakna til 1337! Epic. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En søt liten nyttårshilsen fra meg til alle her på forumet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Snorre: bergen er for langt unna til at jeg gidder å komme for vafler "/ Jeg kan tvinge Lasse kanskje, om ikke han er for fyllesyk. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt Nyttå... Zzz zzz! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Meg hadde en sær drøm om at jeg var i England og befridde kids i barnehager, og at pappa tvang meg til å kjøre og hente ham og medkonspiratørene, de skulle sprenge barnehagene o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg