Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er meg det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 hahahaha. Morsomt, samt trist at noen er sånn. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Halvparten på forumet er "sånn". Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg er sånn i kveld. Hat med alt bråket når jeg er ute av form og vil sove lenge Lenke til kommentar
Benor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skulle ønske at bygda sendte opp mer enn 5 rakketter jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Her har folk hamstret opp i bøtter og spann fra sverige. De startet med å teste for flere uker siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skulle så veldig gjerne hatt raketter med styrepinne i kveld, men jeg har ikke råd til å betale 7000 kr i bot om jeg blir tatt for det. BTW, er jeg en kjip drittsekk fordi jeg nekter min 15 år gamle søster å være med meg og venna mine på privatfest i kveld? En av de som skal dit mener det og at jeg burde la hu dra dit og masse pes om at det er bra for hu å få være med på fest med folk som er 6-7 år eldre enn seg. Bullcrap i mine ører, jeg har nok av familien min når jeg en sjelden gang er hjemme om jeg ikke skal dra de med på fest også :| Ifg. minstesøss har jeg ødelagt livet hennes og hele 2009 fordi hu må sitte hjemme på nyttårsaften. Ærlig talt sier nå jeg. Hu kan da gjøre som venna mine og jeg gjorde i alle år. Sende opp raketter hjemme og drikke champis og så vandre gatelangs på jakt etter rakettrester og fylla. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Du misser litt poenget mitt (dog jeg får ofte reaksjoner fra jenter på at de liker ikke det ølet der når jeg drikker mørkt øl). Det er få ting som irriterer meg mer enn folk som kommer bort til meg på fest når jeg drikker lyst øl og bare "øhh øh øh høhø du drikker jenteøl LULZ!!!". Kan jeg ikke få bestemme selv hvilken øl jeg vil drikke, takk. Jeg sier ikke at du er en av dem, men denne diskusjonen minner meg iallefall om dette. Det er vanligvis motsatt for meg på fest. "Hva er det du drikker? Det er jo så mørkt, wææææ - det smaker jo så mye!!!!" Joda, folk må gjerne drikke akkurat det de selv føler for, men det betyr ikke at jeg ikke kan si at det de drikker er en dårlig erstatning for det som virkelig er godt øl, selv om du måtte være uenig. Hvis noen kommer bort til deg, mobber deg og sier "lulz", da kan du bare se på dem, rulle med øynene å si: "Bare småunger og idioter sier "lulz", velg selv hvilken katerori du vil plasseres i." Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skulle så veldig gjerne hatt raketter med styrepinne i kveld, men jeg har ikke råd til å betale 7000 kr i bot om jeg blir tatt for det. BTW, er jeg en kjip drittsekk fordi jeg nekter min 15 år gamle søster å være med meg og venna mine på privatfest i kveld? En av de som skal dit mener det og at jeg burde la hu dra dit og masse pes om at det er bra for hu å få være med på fest med folk som er 6-7 år eldre enn seg. Bullcrap i mine ører, jeg har nok av familien min når jeg en sjelden gang er hjemme om jeg ikke skal dra de med på fest også :| Ifg. minstesøss har jeg ødelagt livet hennes og hele 2009 fordi hu må sitte hjemme på nyttårsaften. Ærlig talt sier nå jeg. Hu kan da gjøre som venna mine og jeg gjorde i alle år. Sende opp raketter hjemme og drikke champis og så vandre gatelangs på jakt etter rakettrester og fylla. Ta henne med, ta bilder og mobb henne etterpå Evt. bare la henne sitte der og kjede seg. Med mindre hun kjenner alle som skal være med såklart, da blir det verre med kjedingen... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 BTW, er jeg en kjip drittsekk fordi jeg nekter min 15 år gamle søster å være med meg og venna mine på privatfest i kveld? Nei. Tror vennene dine også er takknemlig for at du ikke tar med deg en fjortis (Noe jenter i den alderen flest er) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Brukernavnet til brukeren over meg ... you lost it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Llandari: Hu kjenner to. Jeg vil bare ikke ha hu i nærheten av meg noe særlig mer enn en time eller to i måneden generelt sett. The Game: Ikke bare er a skikkelig fjortis, hu er emo 2 da core også :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Emo går under fjortis-stempelet. Men ikke ta med Oda,Vaage. Hun kommer ikke til å like skogsfesten din. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg vil ikke ha hu med i det hele tatt. Det er hu som maser fælt. Hu og en av de som skal dit (skal ikke nevne navn). Vil si at du kan være fjortis uten å være emo, og emo uten å være fjortis, så vil ikke si at emo går under fjortis-stempelet akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 I min bok så gjør det det. Fins selvfølgelig untak, det gjør det i alt som er. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Brukernavnet til brukeren over meg ... you lost it. Hva mente du med det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 BTW, er jeg en kjip drittsekk fordi jeg nekter min 15 år gamle søster å være med meg og venna mine på privatfest i kveld?En av de som skal dit mener det og at jeg burde la hu dra dit og masse pes om at det er bra for hu å få være med på fest med folk som er 6-7 år eldre enn seg. Easy pray, anyone? Nei, Smurfen - du er en fornuftig storebror som ikke tar henne med deg. Hvis hun absolutt vil dit, kan hun ikke bare dra uten ditt samtykke? Eller må hun ha deg som følge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Han skal oppi Meldal, man går ikke til Meldal,må ha skyss,noe Sjur har. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Star Wars: The clone wars på NRK Super. Yay Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Han skal oppi Meldal, man går ikke til Meldal,må ha skyss,noe Sjur har. Taxi, skaffe seg skyss, ski, buss, tog, luftballong, snøscooter eller scooter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg