Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mmm vann. :)

Støttes.

Jeg skjønner ikke helt de som skal på liv og død disse disse som drikker Corona fordi den er litt lysere i smak enn andre øler. Jeg liker Corona, men jeg liker også en del øl med sterkere smak, som Guinness og Murphy's. Betyr det at jeg er en pingle og en barsking på en gang? :)

Lenke til kommentar
mmm vann. :)

Støttes.

Jeg skjønner ikke helt de som skal på liv og død disse disse som drikker Corona fordi den er litt lysere i smak enn andre øler. Jeg liker Corona, men jeg liker også en del øl med sterkere smak, som Guinness og Murphy's. Betyr det at jeg er en pingle og en barsking på en gang? :)

Haha! Nå får du jammen gi deg, Guinness og Murphy's er jo ikke akkurat øl som har sterk smak da. De ser kanskje sånn ut, men skinnet kan bedra. De smaker noe mer enn Corona, men langt fra noen power trip akkurat.

Lars: Joda, men jeg kjøper ikke vann til 30 kroner for 0.33l. :) Må bli ildvann i så fall. :D

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Haha! Nå får du jammen gi deg, Guinness og Murphy's er jo ikke akkurat øl som har sterk smak da. De ser kanskje sånn ut, men skinnet kan bedra. De smaker noe mer enn Corona, men langt fra noen power trip akkurat.

Lars: Joda, men jeg kjøper ikke vann til 30 kroner for 0.33l. :) Må bli ildvann i så fall. :D

Du misser litt poenget mitt (dog jeg får ofte reaksjoner fra jenter på at de liker ikke det ølet der når jeg drikker mørkt øl). Det er få ting som irriterer meg mer enn folk som kommer bort til meg på fest når jeg drikker lyst øl og bare "øhh øh øh høhø du drikker jenteøl LULZ!!!". Kan jeg ikke få bestemme selv hvilken øl jeg vil drikke, takk. Jeg sier ikke at du er en av dem, men denne diskusjonen minner meg iallefall om dette.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Joda, folk har forskjellig smakssans og jeg må helt ærlig si at jeg ikke bryr meg. Selv liker jeg Carlsberg godt, hvorvidt dette er en så kalt "jenteøl/pingleøl" vet jeg ikke, men det er det samme for meg så lenge jeg liker det. Så i kvled skal jeg kose meg med den ene sixpacken vanlig carlsberg og en sixpack utvanna vann :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...