Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Neh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg greide faktisk å kjøpe Carlsberg Lite istedenfor vanlig. Er det veldig stor forskjell? Prøvd å vanne ut vann? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lars: \o/ Jeg lo! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 mmm vann. Støttes. Jeg skjønner ikke helt de som skal på liv og død disse disse som drikker Corona fordi den er litt lysere i smak enn andre øler. Jeg liker Corona, men jeg liker også en del øl med sterkere smak, som Guinness og Murphy's. Betyr det at jeg er en pingle og en barsking på en gang? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Da stikker jeg straks til Oslo. Hente en kamerat i Ski først tho. Godt nyttår til alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Trukke det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lars: \o/ Jeg lo! Misforstå meg rett. Det er godt med vann av og til også Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) mmm vann. Støttes. Jeg skjønner ikke helt de som skal på liv og død disse disse som drikker Corona fordi den er litt lysere i smak enn andre øler. Jeg liker Corona, men jeg liker også en del øl med sterkere smak, som Guinness og Murphy's. Betyr det at jeg er en pingle og en barsking på en gang? Haha! Nå får du jammen gi deg, Guinness og Murphy's er jo ikke akkurat øl som har sterk smak da. De ser kanskje sånn ut, men skinnet kan bedra. De smaker noe mer enn Corona, men langt fra noen power trip akkurat. Lars: Joda, men jeg kjøper ikke vann til 30 kroner for 0.33l. Må bli ildvann i så fall. Endret 31. desember 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 "ohhh, jeg er så kul og drikker bare mørkt øl fordi det er liksom det råeste. Corona er jo bare vann dah." Det eneste dere har drukket er sperm Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hva faen?! Edit: Jeg våknet først nå Endret 31. desember 2008 av Olum Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det eneste dere har drukket er sperm Har du noe mot det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva faen?! Edit: Jeg våknet først nå De som våkner først, er de som styrer verden. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Haha! Nå får du jammen gi deg, Guinness og Murphy's er jo ikke akkurat øl som har sterk smak da. De ser kanskje sånn ut, men skinnet kan bedra. De smaker noe mer enn Corona, men langt fra noen power trip akkurat. Lars: Joda, men jeg kjøper ikke vann til 30 kroner for 0.33l. Må bli ildvann i så fall. Du misser litt poenget mitt (dog jeg får ofte reaksjoner fra jenter på at de liker ikke det ølet der når jeg drikker mørkt øl). Det er få ting som irriterer meg mer enn folk som kommer bort til meg på fest når jeg drikker lyst øl og bare "øhh øh øh høhø du drikker jenteøl LULZ!!!". Kan jeg ikke få bestemme selv hvilken øl jeg vil drikke, takk. Jeg sier ikke at du er en av dem, men denne diskusjonen minner meg iallefall om dette. Endret 31. desember 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Om noen kommer til deg og sier LULZ så går du derfra. Høres skremmende ut. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Joda, folk har forskjellig smakssans og jeg må helt ærlig si at jeg ikke bryr meg. Selv liker jeg Carlsberg godt, hvorvidt dette er en så kalt "jenteøl/pingleøl" vet jeg ikke, men det er det samme for meg så lenge jeg liker det. Så i kvled skal jeg kose meg med den ene sixpacken vanlig carlsberg og en sixpack utvanna vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Carlsberg er jo ikke jenteøl^.^ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Carlsberg er jo ikke jenteøl^.^ Nei, men det smaker dritt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Som sagt, folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Som sagt, folk har forskjellig smak Nei, folk har forskjellig: personlighet, svettelukt, DNA-struktur og skostørrelse. Alle har da samme ølsmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg