MrBjoern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Neinei, ein forbyr alkohol til dei som har fyrverkeri, og forbyr fyrverkeri til dei som er påvirka av alkohol. Der har vi det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Looking forward to it. Ja, det kan være fint å se på, men om de skal sende det opp fra en offisiell plass i steden er det samma for meg om naboen får lov eller ikke. Jeg har stort sett holdt meg til stjerneskudd uansett, og syns fyrverkeri kan være skumle saker, spesielt med tanke på alkoholen som er inne i bildet på nyttårsaften. Bedre blei det ikke etter at ei venninne fikk en rakett i lysken for et par år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Blir det forbud mot privat fyrverkeri, emigrerer jeg til et land hvor det er lov å kjøpe og sende opp egne raketter og fyre av batterier og bomber. Eller tar pyroteknikker-kurs fra NITH eller hvem det er som har de sånn at jeg kan fyre opp offentlig på hjemstedet e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Fy faen, jeg har 39,5 feber, og alle tre fyrverkeri-bodene på øya hadde bare noen faens Dynamitt Harry-pakker. Bortsett fra ên King Airbomb fra i fjor så har jeg ingenting som går over bakken Fuck me. Endret 31. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fy faen, jeg har 39,5 feber Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Wai? Fordi det er så faaaarlig! Og alle kan skaaaade seg! De kunne like godt satt opp alle forbuda mot fyrverkeri for 1000 år siden. Det var vel like farlig da også. Det har vel aldri vært så mange fulle amatører som sender opp fyrverkeri som i dag. Warning: Kaster en brannbombe inn i forumet. Ellers mener jeg fyrverkeri burde vært totalforbudt i utgangspunktet, men med større mulighet for å ta kurs så man kan sende opp likevel, og med mer splesing av fyrverkeri i nabolag (bor det en som har tatt kurs i nabolaget kan hele nabolaget spleise på fyrverkeri som hun kan sende opp for dem, da blir det langt bedre enn om alle bare skal sende opp halvbra fyrverkeri hver for seg). Det blir langt tryggere enn slik det er i dag, hvor en hvilken som helst full gærning kan sette fyr på raketter. Endret 31. desember 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Neinei, ein forbyr alkohol til dei som har fyrverkeri, og forbyr fyrverkeri til dei som er påvirka av alkohol. Napp meg i rumpehårene og kall meg et sumptroll! Du er en skikkelig partypooper. Jeg har ingen planer om å være edru når jeg skal leke (JA LEKE meg vilt med fyrverkeriet. Faen du tar jo halve moroa med skitet når snakker om å være edru! Pinnefyrverkeriforbudet var idiotisk og nå vil du ta fra meg den lille gleden jeg har? Som en vis man en gang sa: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er det mulig. Hadde webcamsamtale med en IRL venn som vi alltid har hatt den siste uka omtrent. Så greier jeg å sovne rundt klokken 8 med klær på, PC'n på senga og heldigvis ikke musikk på. Våkna nettopp, og PC'n var glovarm fordi den har ikke kjøla seg ned. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sovne i senga med laptopen er en klassiker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva skal man gjøre med en kjæreste som bare sover? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det har aldri jeg gjort Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vekke kjæresten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vekke kjæresten? Prøvd det et par ganger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dope ned en allerede sovende kjæreste? Aldri gjort det heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vet du fluesopp. Jeg er enig med deg. I år sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe gaver til folk, jeg har ikke ønsket meg spesielt mye. Og eneste juletingen jeg har gjort, er å drikke julebrus. Total mangel på julestemning, lite med gaver til jul. Og jeg er egentlig ganske fornøyd. ^^ Vet du hva Mr.Bjoern, Blir kanskje litt feil og si men er godt og høre at jeg ikke er sinnsyk. Jeg prøver så godt jeg kan og være oppegående pga. min kjære som fortjener og ha det så bra som mulig. Mange sier man skal ikke tvinge på seg en maske for andre, er egentlig enig i det...men når det gjelder madamen så fortjener hun at jeg er snill og god. Hun vet hva jeg mener om jula og hvorfor jeg føler det jeg føler. Men til alle her inne: HA EN FORTREFFELIG KVELD Mat jeg skal lage i kveld: Biff med fløtegratinerte poteter, med en eller annen god dessert. Må rydde,støvsuge og vaske gulv først. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) L4r5: Jeg hadde ikke vekt dama. Jeg hadde aldri orket å være sammens med et A-mennske som vekker meg og sier at jeg "sover bort dagen." hele tida. B-mennsker ftw! Å sove er faen meg godt det! Det å slækken i senga om mårran, er noe av det beste som finnes. Endret 31. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 L4r5: Jeg hadde ikke vekt dama. Jeg hadde aldri orket å være sammens med et A-mennske som vekker meg og sier at jeg "sover bort dagen." hele tida. B-mennsker ftw! Å sove er faen meg godt det! Det å slækken i senga om mårran, er noe av det beste som finnes. Jeg er ikke direkte a-menneske selv, men er så kjedelig å sitte aleine her. Fikk hu op nå da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 grats med dagen de om har bursdag, godt snart nytt år, og god "morgen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg