Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele jula og nyttår har bare blitt mer en materialistisk feiring enn noe annet.

Få mest mulig og størst mulig..........

DRITTID, hadde jeg kunne gjort det hadde jeg gravd et digert hull i bakken og vært i hullet hele desember og frem til januar.

Så kommer påske-marsipan i slutten av Januar sikkert,,,,forbanna høytider!!!!

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser!

Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri.

Wai?

Fordi det er så faaaarlig! Og alle kan skaaaade seg! :roll:

De kunne like godt satt opp alle forbuda mot fyrverkeri for 1000 år siden. Det var vel like farlig da også.

Lenke til kommentar

Vet du fluesopp. Jeg er enig med deg. :)

I år sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe gaver til folk, jeg har ikke ønsket meg spesielt mye. Og eneste juletingen jeg har gjort, er å drikke julebrus. Total mangel på julestemning, lite med gaver til jul. Og jeg er egentlig ganske fornøyd. ^^

Lenke til kommentar
Det som er farlig er fulle tullinger med fyrverkeri.

La oss forby alkohol i stedet. :wee:

Eller uhm... Jeg har aldri brydd meg stort om fyrverkeriet uansett. Så for min del gjør det meg fint lite om det sendes opp ett par raketter på en offentlig plass, eller om vi gjør det hjemme. ^^

Lenke til kommentar
Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser!

Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri.

Wai?

Fordi det er så faaaarlig! Og alle kan skaaaade seg! :roll:

De kunne like godt satt opp alle forbuda mot fyrverkeri for 1000 år siden. Det var vel like farlig da også.

Var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hvorfor alt skal bli sendt opp på en offentlig plass?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...