Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg er også sulten, kan ikke resten av familien stå opp så jeg kommer meg på butikken for å kjøpe snickers-is og cheddar? Og for å toppe det hele så sner det. Laver ned. Store flak *banne for seg selv* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg prøver lage Mocca. Jeg feiler totalt. Tingen er teit edit: Altfor mye sirup og altfor lite espresso. Melkeopplegget blei bra da \o/ Endret 31. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Og jeg så nettop at det skulle på -20grader ute i dag. Nooooen holder seg inne, mhm. x) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Her skal det visst være -6. Ikke verst. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det høres ikke ille ut. ^^ Du kan få gi Moccaen din til meg, btw. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vettu, du kan få resten. Drikker jeg mer nå, kommer jeg til å få sukkersjokk elns. For jeg la jo ikke merke til at sirupen hadde en til ni i blandingsforhold før etterpå. Arg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg sovna halv 12 på sofaen. Våkna 6, slang meg i senga og sov til nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som skal kjøpe noen skikkelige kruttkasser på 1000-kroners linja her da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bortkasta penger, imo. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hele jula og nyttår har bare blitt mer en materialistisk feiring enn noe annet. Få mest mulig og størst mulig.......... DRITTID, hadde jeg kunne gjort det hadde jeg gravd et digert hull i bakken og vært i hullet hele desember og frem til januar. Så kommer påske-marsipan i slutten av Januar sikkert,,,,forbanna høytider!!!! Endret 31. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som skal kjøpe noen skikkelige kruttkasser på 1000-kroners linja her da? Definitivt ikke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Wai? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som skal kjøpe noen skikkelige kruttkasser på 1000-kroners linja her da? Tenkte jeg skulle gjøre det, men siden jeg ikke vet hvor jeg skal feire nyttår hen enda, så ble det med 3 små batterier fra SVEA til ca 700 spenn. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Wai? Fordi det er så faaaarlig! Og alle kan skaaaade seg! De kunne like godt satt opp alle forbuda mot fyrverkeri for 1000 år siden. Det var vel like farlig da også. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det som er farlig er fulle tullinger med fyrverkeri. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vet du fluesopp. Jeg er enig med deg. I år sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe gaver til folk, jeg har ikke ønsket meg spesielt mye. Og eneste juletingen jeg har gjort, er å drikke julebrus. Total mangel på julestemning, lite med gaver til jul. Og jeg er egentlig ganske fornøyd. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det som er farlig er fulle tullinger med fyrverkeri. La oss forby alkohol i stedet. Eller uhm... Jeg har aldri brydd meg stort om fyrverkeriet uansett. Så for min del gjør det meg fint lite om det sendes opp ett par raketter på en offentlig plass, eller om vi gjør det hjemme. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Neinei, ein forbyr alkohol til dei som har fyrverkeri, og forbyr fyrverkeri til dei som er påvirka av alkohol. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå må dere tenke på at det kanskje blir den siste nyttårsfeiringa med fyrverkeri på private plasser! Neste år blir kanskje alt sendt opp på offentlig plass... Får vel stikke bort å kjøpe litt fyrverkeri. Wai? Fordi det er så faaaarlig! Og alle kan skaaaade seg! De kunne like godt satt opp alle forbuda mot fyrverkeri for 1000 år siden. Det var vel like farlig da også. Var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hvorfor alt skal bli sendt opp på en offentlig plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg