dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg blir småfornærmet over at du og Nie planlegger mord. Det er meg og Anfall sin greie. Jeg og Lena har planlagt mord i evigheter, så det så! Vi skal til og med ta over verden for tenk! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Prøve å døgne og så legge seg tidig er så sinnsykt beste måten å skru døgnet på. Jeg gjør det sånn hver tredje uke selv fordi jeg er latterlig flink til å fucke "døgnrytmen" min. Omtrent like jevn rytme som i Meshuggah sin musikk.. -_-' Meshuggah har veldig mye polyrytmisk 4/4, den er ganske jevn Bytex: Hva jobber du med/som? Endret 18. januar 2008 av Torpern Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi skal til og med ta over verden for tenk! Øhh, det er min greie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Lager kalktabletter på Nycomed. Du finner dem i alle Apoteker. Nycoplus heter en av produktene vi lager. Medisinindustri er gøy, masse svære maskiner med store datapaneler på. Endret 18. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Øhh, det er min greie Neeei Jeg og Lena er den nye pesten! Vi skal utslette alle (...nesten alle) og ta over verden Så skal vi starte en ny og bedre verden =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaaa hadde tenkt det idag men så ble jeg så trøttttttttttttttttt nå. Tar noen timer på øyet og tvinger meg opp tidligere enn vanlig heller. så er jeg ikke zombie i ettermiddag. Oooh, risikabel taktikk som jeg bare må ønske deg lykke til med. Har prøvd det samme "sove en time etter skolen og stå opp til middag" også våkner jeg midt på natten Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Neeei Jeg og Lena er den nye pesten! Vi skal utslette alle (...nesten alle) og ta over verden Så skal vi starte en ny og bedre verden =) Planene deres er kjedelige, man må gjøre alle til slaver og sånt, er ikke noe gøy å herske over en nesten tom verden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Prøver å komme meg opp i 15-tida. Så blir det ikke så ille. Kompisen blir rimelig grinete hvis jeg ikke gidder stå opp før 18 på lørdag tror jeg Endret 18. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Planene deres er kjedelige, man må gjøre alle til slaver og sånt, er ikke noe gøy å herske over en nesten tom verden Men.. blir så mye å ha orden på 8756 milliarder slaver xD Derfor dreper nesten alle.. Lar noen være igjen. De som skal jobbe for oss, og noen få som fortjener å leve Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Prøver å komme meg opp i 15-tida. Så blir det ikke så ille. Kompisen blir rimelig grinete hvis jeg ikke gidder stå opp før 18 på lørdag tror jeg 15-tiden høres jo greit ut. Regner med det er da jeg og står opp om jeg ikke våkner snart. *pimpe kaffe* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dæven. Slutter nå klokka 10 jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Men.. blir så mye å ha orden på 8756 milliarder slaver xD Det er derfor vi har mennskelige forsøksdyr Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er derfor vi har mennskelige forsøksdyr Joa.. men.. må skaffe mat og sånn te dem.. Med mindre vi tvinger dem til å spise hverandre. Og jeg er ikke så glad i folkemengder, så.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Joa.. men.. må skaffe mat og sånn te dem.. Med mindre vi tvinger dem til å spise hverandre. Og jeg er ikke så glad i folkemengder, så.. Vel hvis jeg bruker frykten til menneskene til å makte over dem så kan jeg få til det meste. Dere er alle snart under min makt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Så første sesong av The Wire i natt, utrolig bra serie egentlig til tross for en ufattelig treig start. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dere er alle snart under min makt Er lov å drømme Jeg og Lena kommer til makten før deg Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bare jeg som er trøtt i dag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er lov å drømme Jeg og Lena kommer til makten før deg Pfff, kan ikke vi bare slå oss sammen, droppe Lena og så kan vi herske over verden som et par? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bare jeg som er trøtt i dag? nei, er trøtt jeg og! Men ikke så mye at jeg surver av det:) Faktisk en super dag dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg