Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva med å prøve å løse feilen istedet for å bare formatere? Derfor det kalles PEBCAK Pøh. Tror dere ikke jeg har prøvd og prøvd? Hvis ingen her kan komme opp med en løsning på at jeg booter og får en svart skjerm med musa på, uansett hva jeg gjør så veit ikke jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva med å prøve å løse feilen istedet for å bare formatere? Derfor det kalles PEBCAK Pøh. Tror dere ikke jeg har prøvd og prøvd? Hvis ingen her kan komme opp med en løsning på at jeg booter og får en svart skjerm med musa på, uansett hva jeg gjør så veit ikke jeg. Prøv et annet OS. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det ubuntu du sliter med? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Prøv et annet OS. Den går han ikke med på. Det vet jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva med å prøve å løse feilen istedet for å bare formatere? Derfor det kalles PEBCAK Pøh. Tror dere ikke jeg har prøvd og prøvd? Hvis ingen her kan komme opp med en løsning på at jeg booter og får en svart skjerm med musa på, uansett hva jeg gjør så veit ikke jeg. Prøv et annet OS. Det kan jeg selvsagt, men jeg har ikke lyst til det. Takler det ikke, når jeg er så totalavhengig av dette. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Korleis OS sit du med no? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Windows 7 beta 1 og tidligere builds. De funka helt perfekt for noen få dager siden. Jeg tror det er noe galt med PC-en min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eller at du benytter deg av BETA (hvis det i det hele tatt er beta da...) du prøver å ha som et OS Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jaja, men jeg er fullstendig avhengig av 7, og jeg kan ikke fatte hvorfor det helt random skal slutte å virke i alle builds og versjoner helt tilfeldig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Herregud da mann...hvis du MÅ bruke det så smekk opp en vmware eller tilsvarende og bruk OS'et. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken champis er den rette for anledningen nyttårsfeiring?? - Siste sjanse i morgen før butikkene stenger Noen tips?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hvilken champis er den rette for anledningen nyttårsfeiring??- Siste sjanse i morgen før butikkene stenger Noen tips?? Den nest-billigste sprudlende hvitvinen du finner. Alle vet hva den billigste er, ingen vet hva den nest-billigste er. Endret 30. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Herregud da mann...hvis du MÅ bruke det så smekk opp en vmware eller tilsvarende og bruk OS'et. Det er et alternativ, men Vista er pisstreigt, så det gidder jeg ikke. XP funker også elendig på PC-en min. 7 var helt perfekt, inntil det kræsja. Linux har for mange mangler til at jeg kan bruke det fast. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vista er ålreit hvis man slår av Aero og kjører Windows 2000-taskbar. Da er det akkurat som XPen jeg hadde, bare med søkefunksjon når jeg trykker Windows-knappen. Anbefales. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som har tips mot ørebetennelse? Våknet i dag (nå) med ubeskrivelig vondt i venstre øre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken champis er den rette for anledningen nyttårsfeiring??- Siste sjanse i morgen før butikkene stenger Noen tips?? *Peke og le sammen med anfall* Polet er stengt i morra. Noen som har tips mot ørebetennelse? Våknet i dag (nå) med ubeskrivelig vondt i venstre øre Pennincilin Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som har tips mot ørebetennelse? Våknet i dag (nå) med ubeskrivelig vondt i venstre øre Salt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som har tips mot ørebetennelse? Våknet i dag (nå) med ubeskrivelig vondt i venstre øre Se på filmer og prøv å sove mye. Hold hodet høyt, og prøv å slappe av mest mulig, men prøv allikevel å gjøre noe hele tiden. For hvis du ikke har noe å drive med, så blir du bare liggende og tenke på hvor vondt du har. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Å gjøre noe når man har øreverk er jo bare ubeskrivelig vondt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 ..jeg trenger en klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg