Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Også er er det andre veien med mødre, lille drittunge-gullgutten til mamma som aldri gjør noe galt :roll:

Det er bare å gi opp gutter, foreldre favoriserer ALLTID, så man må nok bare leve med det :p

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
du glemte "smartere". De veit alltid best.

Haha, gubben her i hus har rett uansett. Sjølv om eg kan motbevise det på fleire måtar. :wee:

Også er er det andre veien med mødre, lille drittunge-gullgutten til mamma som aldri gjør noe galt :roll:

Det er bare å gi opp gutter, foreldre favoriserer ALLTID, så man må nok bare leve med det :p

Neeh, mor favoriserar meg ikkje. :nei:

*nekte*

Lenke til kommentar
Haha, gubben her i hus har rett uansett. Sjølv om eg kan motbevise det på fleire måtar. :wee:
Minner meg om når fattern belærer meg om hasj. Jeg viser til forskjellige undersøkelser og han svarer med "Jeg skjønner ikke at folk starter med det i det hele tatt når de kjenner farene."

Nevnte jeg at jeg hjalp han å bygge bar samtidig som den kommentaren kom? Og de fleste kjenner vel farene ved alkohol.

Lenke til kommentar
Minner meg om når fattern belærer meg om hasj. Jeg viser til forskjellige undersøkelser og han svarer med "Jeg skjønner ikke at folk starter med det i det hele tatt når de kjenner farene."

Nevnte jeg at jeg hjalp han å bygge bar samtidig som den kommentaren kom? Og de fleste kjenner vel farene ved alkohol.

Haha, det er så ironisk at man bare ser rett forbi farene ved alkohol siden det er så stuereint. Hasj derimot, fysjameg.

Lenke til kommentar

Humm, fedre er noko for seg sjølv. Gleiar meg til å bli det sjølv, då skal alt bli annleis :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...