Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det funker Må isåfall være sql eller oracle? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skumle, skumle "mannen". oO Han er egentlig en dårlig forkledd tegneseriebjørn, forresten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det funker Må isåfall være sql eller oracle? Oracle ja. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal så sinnsykt kvele læreren min med en støvel en vakker dag! -_- Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fuck. 15 minutt siden skolen startet og først nå er jeg på vei . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skumle, skumle "mannen". oOHan er egentlig en dårlig forkledd tegneseriebjørn, forresten. tegneseriebjørner Oracle ja.Hørtes ikke så ille ut. Ha'kke vært noe borti oracle jeg men :\ Jeg skal så sinnsykt kvele læreren min med en støvel en vakker dag! -_-Hva slags støvel da? Viking gummistøvel eller slalomstøvel? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal så sinnsykt kvele læreren min med en støvel en vakker dag! -_- Kan jeg få se på? =D Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags støvel da? Viking gummistøvel eller slalomstøvel? En gummistøvel. Stal trykke den så langt ned i halsen på henne som det går. Kan jeg få se på? =D Du kan få være med om du vil.. Grave ut øynene hennes med en plastiksje eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags støvel da? Viking gummistøvel eller slalomstøvel? En gummistøvel. Stal trykke den så langt ned i halsen på henne som det går. Kan jeg få se på? =D Du kan få være med om du vil.. Grave ut øynene hennes med en plastiksje eller noe. Jeg blir småfornærmet over at du og Nie planlegger mord. Det er meg og Anfall sin greie. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du kan få være med om du vil.. Grave ut øynene hennes med en plastiksje eller noe. Dyppet i chilipepper-ting? =D Hvorfor skal dette skje, foresten? Jeg blir småfornærmet over at du og Nie planlegger mord. Det er meg og Anfall sin greie. Dere er heltene våre, og vi prøver bare å imitere dere. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal så sinnsykt kvele læreren min med en støvel en vakker dag! -_- skulle ikke vi leke med knvier og henne sammen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Manic Panic Flash Lightning Bleach Kit vol. 40 x2 Jeg skal ha hvitt hår. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Becca, du skal poste i RPP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heya feen og alle..kom hjem fra nattskift for 2 timer siden. isj..må vel legge seg snart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slitsomt å jobbe natt da, Bytex? Gah, tror ikke jeg hadde taklet det, samme hvor b-menneske jeg er. Slasken: Selvsagt. Gleder meg som en unge til det kommer. Jeg hater å bestille ting fra utlandet, fordi jeg må vente på dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jah dette er heldigvis siste dagen på 2 måneder. Kveldsskift til uka. Litt greiere. Men må snu døgnet før lørdag for da skal jeg på besøk til en kompis. Det er pes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Prøve å døgne og så legge seg tidig er så sinnsykt beste måten å skru døgnet på. Jeg gjør det sånn hver tredje uke selv fordi jeg er latterlig flink til å fucke "døgnrytmen" min. Omtrent like jevn rytme som i Meshuggah sin musikk.. -_-' Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slasken: Selvsagt. Gleder meg som en unge til det kommer. Jeg hater å bestille ting fra utlandet, fordi jeg må vente på dem Uff, trodde du hadde fått det nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jaaa hadde tenkt det idag men så ble jeg så trøttttttttttttttttt nå. Tar noen timer på øyet og tvinger meg opp tidligere enn vanlig heller. så er jeg ikke zombie i ettermiddag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slasken: Selvsagt. Gleder meg som en unge til det kommer. Jeg hater å bestille ting fra utlandet, fordi jeg må vente på dem Uff, trodde du hadde fått det nå Haha xD Hadde uansett ikke bleket håret. Skal ha svartfarge først. Eventuet grønnfarge. Oooh, vanskelig å velge om jeg skal gå crazy med håret mitt når det først blir vått eller om jeg skal gå for en minimalistisk Cruella de Ville-look. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg