Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Frelsaren Jesus Kristus kor herleg det er med ein varm kopp kaffe og mat etter at ein har sitte i omlag tre kvarter i eit kaldt lager i kompressorstøy og blese opp ein stor nyttårsrakett.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig det store problemet med å ha alle disse tre språkene side om side? Eneste jeg er enig i er at vi ikke hadde trengt å ha obligatorisk sidemåls-grammatikk i skolen (eller forandre det så det blir en egen karakter separat fra hovedmål). Men ellers mener jeg at det bare beriker norsk kultur. Norsk litteratur ville blitt langt kjedeligere om vi skulle fjernet nynorsk over natten.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Nei, det ville bare blitt en uforståelig grøt.

En gang i tiden var det faktisk nasjonal politikk å føre nynorsk og bokmål sammen mot et felles skriftsspråk ("samnorsk"). Men man gikk bort fra dette. Kanskje du vil ta på deg ansvaret for å gjeninnføre denne politikken? :)

Lenke til kommentar

Yeeaaa, skal lage hjemmelaget pizza, og lurte på om dere hadde forslag til ting jeg kan putte på.

Ikke noe sære smaker som blåskimmerost og whatnot, kan legge til at butikken jeg har mulighet til (gidder) å kjøpe fra har ikke så altfor stort utvalg.

Det jeg har nå er bacon, elgkjøttdeig, mais, champignon, løk og diverse krydder.

Brainstorm! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...