Zlatzman Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Batterier er kulere enn raketter anyways. I alle fall om batteriene er litt bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 det hørtes ikke så veldig godt ut, for å være helt ærlig Hva i all verden skal jeg gjøre til klokka er halv 2? :| Det er det heller ikke, men det gjør underverker for halsen og forkjølelser. Fap? Batterier er kulere enn raketter anyways. I alle fall om batteriene er litt bra. Hver sin smak. Og batterier skader da like mange som raketter med styrepinne. Har ikke tall på hvor mange batterier som har velta og skutt folk i ryggen eller lagd stygge merker på vinduene. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 *Hive brødskive med syltetøy opp i luften for å skape spenning* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Nå ser ikke jeg på hva som er kulest etter skadevirkningene akkurat. Stemmen min går til raketter, først og fremst fordi de går høyere opp på himmelen, slik at flere folk "får glede" av dem, og de gir en annen følelse. Blir som å se filmer på kino vs. reise-TVen i campingvogna. Endret 29. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 *Hive brødskive med syltetøy opp i luften for å skape spenning* *se på at brødskive faller med syltetøyet ned i håret til Binko* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, det gjør ikke jeg heller. Det eneste positive jeg ser i batterier og bomber er å demontere de for så å bruke de til hjemmelagde bomber senere. On another note ... Til å være et så bra band, har Intrigue en jævlig sugen side. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 *Hive brødskive med syltetøy opp i luften for å skape spenning* *se på at brødskive faller med syltetøyet ned i håret til Binko* Hva? Det er ikke lov! Må nok... ta deg ut på bakrommet en tur. Hja. Må nok det. //: Stikker til Tønsberg og handler for litt gavekort og sånt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 *tusle etter Binko til Tønsberg* Kose deg i dag da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Urgen min smaker crap Oo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pga, jeg puttet 2 kokte og råtne egg oppi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pga, jeg puttet 2 kokte og råtne egg oppi Og jeg som trodde det var meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tard Jeg lo så jeg falt av stolen. Hysterisk! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 404 Funny not found Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg innrømmer at jeg har sær humor, men what? Du trakk ikke på smilebåndet av sluttkommentaren engang? :O Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ferjen er dritkjedlig -.- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 It's ok. Worth a smile. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg innrømmer at jeg har sær humor, men what? Du trakk ikke på smilebåndet av sluttkommentaren engang? :O Nein If you fail to amuse me yet again commander this shall be your final day! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg innrømmer at jeg har sær humor, men what? Du trakk ikke på smilebåndet av sluttkommentaren engang? :O Den var ikke så gæli, men det virket som om den skulle være overraskende. Den blir jo avslørt i rute 7-8 allerede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så, er jeg også den eneste som syns Final Destination-trilogien er tre av historiens morsomste filmer også? Sunniva, ferge er alltid kjedelig, så lenge det ikke er kronespill og røykerom der Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så, er jeg også den eneste som syns Final Destination-trilogien er tre av historiens morsomste filmer også? Sunniva, ferge er alltid kjedelig, så lenge det ikke er kronespill og røykerom der Hehe, ja.. nå er vi fremme uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg