Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Innbiller meg at Shikaru har rett ^^ *vandre rundt å lete etter vann* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 god morgen Datasmurf og TinaM som lusker rundt her ser jeg. Skal faktisk til oslo i dag å stå på skøyter det kan bli interessant siden jeg ikke har stått på det på flere år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GL HF. Jeg skal svi tusen spenn på Polet og tusen spenn på bakkefyrverkeri. *glede seg* Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk også lyst til å stå på¨skøyter.. Men vi har ikke skøytebane. =( Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GL HF.Jeg skal svi tusen spenn på Polet og tusen spenn på bakkefyrverkeri. Jeg må lære meg å drite i penger. Nå som jeg ikke er i jobb/fast jobb tør jeg ikke bruke penger i det hele tatt. Har for eksempel ikke lyst til å gå på byen i Norge nå, fordi inngangen koster 100 spenn, en øl 50 spenn, og shots 80 spenn. Niid a job. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Really? Bakkefyrverkeri? Er det stilig? Quicko: Skal du først drikke så kan du gjøre det hjemme, byen er ikke til for å bli full. Byen har helt egne funksjoner. ^^ Endret 29. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Shikaru: Jeg lusker ikke God Morgen ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) fyrverkeri er egentlig rimelig kjedelig :| Edit: TinaM, nei du bare Åler Endret 29. desember 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Quicko: Skal du først drikke så kan du gjøre det hjemme, byen er ikke til for å bli full. Byen har helt egne funksjoner. ^^ Leser PUA-tråden ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Shikaru, Haha:P sulten jeg... *tusle for å hente seg mat* Endret 29. desember 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Shikaru: Fikset på den nå. ^^ Ellers så fikk jeg nettop brev fra ei på nettbyen. Vennene hennes kaller henne Cecilie, og det er bilde av ei jente på profilen hennes. Vedkommende synes visst at jeg er kjekk, og skriver at h*n er en gutt. It's a trap? Me thinks... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 god morgen. jeg har klart å bli syk. denne gangen i kroppen og ikke bare hodet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor er du syk? *stikke finger i mage til* Gjør det vondt når jeg presser her? *lage kopp med varm kakao til* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GL HF.Jeg skal svi tusen spenn på Polet og tusen spenn på bakkefyrverkeri. Jeg må lære meg å drite i penger. Nå som jeg ikke er i jobb/fast jobb tør jeg ikke bruke penger i det hele tatt. Har for eksempel ikke lyst til å gå på byen i Norge nå, fordi inngangen koster 100 spenn, en øl 50 spenn, og shots 80 spenn. Niid a job. Start hjemme. Jeg ble sjenka av typen til søss, og det er det siste jeg husker. Ha ha, neida. Og når du går på byen finner du deg et utested som ikke har inngangspenger Really? Bakkefyrverkeri? Er det stilig? Quicko: Skal du først drikke så kan du gjøre det hjemme, byen er ikke til for å bli full. Byen har helt egne funksjoner. ^^ Nei, jeg vil ha raketter med styrepinne. (Når jeg sier bakkefyrverkeri, tenker jeg selvfølgelig på bomber og batterier, ikke tanks og kinapjutter og random crap). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor er du syk? *stikke finger i mage til* Gjør det vondt når jeg presser her? *lage kopp med varm kakao til* Det dunker i hodet og verker i halsen, og jeg føler meg småbrisen. *spise ibux og paracet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ta saften av fire sitroner og ha i et glass. Ha i en teskje sterkt chilipulver. Bland og drikk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 det hørtes ikke så veldig godt ut, for å være helt ærlig Hva i all verden skal jeg gjøre til klokka er halv 2? :| Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Diskusjon.no. Jeg er i eksamensnerver-modus nå, og hva som helst kan stjele oppmerksomheten min i timesvis. Endret 29. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 uff nei det gidder jeg ikke. trur jeg ser litt på fleksnes sneiks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eller tegne, spille, rydde,lese en bok osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg