Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Æsj, jeg er så lei av mintsjokolade akkuratt nå Kom hit, så skal du få noe annet av meg^^. Har utrolig mye sjokolade nå, men jeg er syk. Så jeg orker ikke spise det nå. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) ...De har en vaskemaskin, en mannevond kattunge og en øks. Er du sikker? Pøh, mannevond kattunge og en øks burde alle klare. Men en vaskemaskin? Glem det. Faen, får jo ikke jobba når dere skriver så mye tull at jeg kontinuerlig kan oppdatere mine innlegg... Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du vet like godt som meg at alt jeg sier er sannhet.... jeg er ufeilbarig! /emperor-mode = true haha, du er ikke mye ufeilbarig ass Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Game litt, eller bruke all tiden min her for å klatre lenger opp på lista over postere? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaaa.. Lillebroren din er på ditt lag, ja.. *krysse av på "fordeler"-listen* Han er faktisk ikke en fordel for noen tror jeg Men jeg har fremdeles en tang da Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kom hit, så skal du få noe annet av meg^^. Har utrolig mye sjokolade nå, men jeg er syk. Så jeg orker ikke spise det nå. bare jeg som tenkte koffert nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den tangen kommer du ikke langt med, frøken! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kom hit, så skal du få noe annet av meg^^. Har utrolig mye sjokolade nå, men jeg er syk. Så jeg orker ikke spise det nå. bare jeg som tenkte koffert nå? Ja. Gå vekk x). Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den tangen kommer du ikke langt med, frøken! Joda Den er fin å fikse smykker med Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Æsj, jeg er så lei av mintsjokolade akkuratt nå Kom hit, så skal du få noe annet av meg^^. Har utrolig mye sjokolade nå, men jeg er syk. Så jeg orker ikke spise det nå. Uff fremdeles ikke frisk? Jaja, da er det heldig for deg at Forumkaféen har åpnet i allefall :!: Jeg tar i mot alt bortsett fra Mintsjokolade =D Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja. Gå vekk x). eller ikke tror nok det var en del andre jeg er også lei av mint sjokolade *hint, hint* Endret 8. januar 2008 av Skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kom hit, så skal du få noe annet av meg^^. Har utrolig mye sjokolade nå, men jeg er syk. Så jeg orker ikke spise det nå. bare jeg som tenkte koffert nå? Ja. Gå vekk x). Tror ikke det hjelper, i alle de år jeg har kjent skrollan så er det sjeldent han ikke har tenkt koffert... Endret 8. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke det hjelper, i alle de år jeg har kjent skrollan så er det sjeldent han ikke har tenkt koffert... haha, jeg tenker da ikke såå mye koffert Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er ikke frisk enda nei =/. Blir jo bare verre og verre. Så ja, var flaks at kaféen ble åpnet. *fritids* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste akkurat 4 pølser utrolig fort. Finnes det noe verdensmesterskap i "Pølsing" eller noe? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste akkurat 4 pølser utrolig fort. Finnes det noe verdensmesterskap i "Pølsing" eller noe? det finnes VM (eller noe) i pølsespising hvertfall... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste akkurat 4 pølser utrolig fort. Finnes det noe verdensmesterskap i "Pølsing" eller noe? Det gjør faktisk det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste akkurat 4 pølser utrolig fort. Finnes det noe verdensmesterskap i "Pølsing" eller noe? Jepp... Men du må vel kanskje gange antallet med 10 om du satser på å vinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke det hjelper, i alle de år jeg har kjent skrollan så er det sjeldent han ikke har tenkt koffert... haha, jeg tenker da ikke såå mye koffert jo, det gjør du så absolutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg