Poseboen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sovnet med en tyggis i kjeften i natt oO Haha xD Det har jeg også gjort en gang. Våkna med tyggis i hele trynet. Du er heldig som bare våkna med den i trynet. ejg hadde lagd en slags tyggistrikot i søvne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. Jeg spørr jo ikke om det Det kan jo ruinere enten forholdet mellom oss, eller mellom henne og stesøsteren...Er nok best å holde kjeft om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Why not do both? Fordi ikke alle er som deg. Og hva er jeg? Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. Jeg spørr jo ikke om det Det kan jo ruinere enten forholdet mellom oss, eller mellom henne og stesøsteren...Er nok best å holde kjeft om det DU har jo ikke gjort noe galt.. Og hvis det ikke var en felle/test, så fortjener jo den onde stesøstra en god smekk.. win/win :-D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. Jeg spørr jo ikke om det Det kan jo ruinere enten forholdet mellom oss, eller mellom henne og stesøsteren...Er nok best å holde kjeft om det Ætlighet må til for og få et forhold til og virke, selv om jeg syns det der høres minstenklig ut som en liten test. Men er jo en syk mann så hva vet jeg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjeder meg! Da må du ta på deg selv, sier Anfall. Jeg er lei av å ta på meg selv, jeg trenger noen andre til å ta på meg ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjeder meg! Da må du ta på deg selv, sier Anfall. Jeg er lei av å ta på meg selv, jeg trenger noen andre til å ta på meg ... Need a hand? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjeder meg! Da må du ta på deg selv, sier Anfall. Jeg er lei av å ta på meg selv, jeg trenger noen andre til å ta på meg ... 1: Haha! I has! 2: Nei, du kan ikke låne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Need a hand? Jepp, men ikke av en gutt. Har du en pen søster jeg kan låne? ^_* 2: Nei, du kan ikke låne. Grådigper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Min bror har langt hår.om det holder? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hahaha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Grådigper!Hun sier uansett nei takk og kan jo ikke akkurat tvinge henne heller da. Eller hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal på poker idag,men føler meg meget uvell. Kva skal eg gjera? Risk it all or call in sick? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du mener All In eller Fold? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal på poker idag,men føler meg meget uvell. Kva skal eg gjera? Risk it all or call in sick? Spy utover pokerbordet. Da vil de ikke ha sjetongene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Aye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 .. jeg er ordløs. Hvorfor har ingen gjort det før? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Min bror har langt hår.om det holder? Har han pupper og innovertiss også? Grådigper!Hun sier uansett nei takk og kan jo ikke akkurat tvinge henne heller da. Eller hva mener du? Selvsagt kan du det, er det ikke du som er mannen da? ^_* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Manboobs og ja.. Det stoppet der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du er ikke mann før du ikke er redd for å bruke nødvendig makt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg