Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. :)

Jeg spørr jo ikke om det :ermm: Det kan jo ruinere enten forholdet mellom oss, eller mellom henne og stesøsteren...Er nok best å holde kjeft om det

Lenke til kommentar
Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. :)

Jeg spørr jo ikke om det :ermm: Det kan jo ruinere enten forholdet mellom oss, eller mellom henne og stesøsteren...Er nok best å holde kjeft om det

DU har jo ikke gjort noe galt.. Og hvis det ikke var en felle/test, så fortjener jo den onde stesøstra en god smekk..

win/win :-D

Lenke til kommentar

Ætlighet må til for og få et forhold til og virke, selv om jeg syns det der høres minstenklig ut som en liten test.

Men er jo en syk mann så hva vet jeg :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kjeder meg!

Da må du ta på deg selv, sier Anfall.

Jeg er lei av å ta på meg selv, jeg trenger noen andre til å ta på meg ...

Need a hand?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...