Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper bare det blir et langvarig forhold med MASSE sex, men tenk om hun finner ut om 2 dager at du ikke er den rette....da angrer du på at du ikke sa ja til sex.

MEN det kunne jo være en felle for og teste deg. Kvinnfolk er sleipe som faen de skjønner du :whistle:

Det jeg satt å tenkte i hele natt :p Tenk om det er en test fra hun jeg dreiv av med :p Og vis det ikke blir no av forholdet, er det sikkert bare å spørre hun om sex. Hun er villig som faen xD

Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor: Sier litt om deg og velge langvarig forhold før sex ( med tanke på at du er jomfru)

Siden som oftest der er SEX som blinker i huet da.

Så jeg håper det går veien for deg, din staute norske mann med veldig god moral :w00t:

Ps: jeg klarte ikke og holde meg 100% alvorlig, men you know what i mean, YOU ARE THE MANN

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

For en jævlig dag. Så film med bror og søster i natt, og da det var leggetid ble jeg plutselig veldig dårlig. Lå i senga med hodepine og magesmerter. Fikk absolutt ikke sove. Måtte på do for å spy 5-6 ganger i løpet av natten. Nå spyr jeg ikke lenger, men har fortsatt vondt i magen (mangel på mat?)noe som resulterer i at jeg ikke får sove nå heller. Apetitt eier jeg jo heller ikke. Urk. Blir ofte syk når jeg er på ferie. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...