CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, s3x ofcouRse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sier bare: Hvorfor måtte det være stesøsteren av alle i verden x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sier bare: Hvorfor måtte det være stesøsteren av alle i verden x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sier bare: Hvorfor måtte det være stesøsteren av alle i verden x) mulig det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Håper bare det blir et langvarig forhold med MASSE sex, men tenk om hun finner ut om 2 dager at du ikke er den rette....da angrer du på at du ikke sa ja til sex. MEN det kunne jo være en felle for og teste deg. Kvinnfolk er sleipe som faen de skjønner du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Håper bare det blir et langvarig forhold med MASSE sex, men tenk om hun finner ut om 2 dager at du ikke er den rette....da angrer du på at du ikke sa ja til sex.MEN det kunne jo være en felle for og teste deg. Kvinnfolk er sleipe som faen de skjønner du Det jeg satt å tenkte i hele natt Tenk om det er en test fra hun jeg dreiv av med Og vis det ikke blir no av forholdet, er det sikkert bare å spørre hun om sex. Hun er villig som faen xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 da er det planen din, men husk hvis det er en felle så er det ikke sikkert hun er like villig hvis det blir slutt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 da er det planen din, men husk hvis det er en felle så er det ikke sikkert hun er like villig hvis det blir slutt Nei Jaja, en får se, jeg satser ihvertfall på forhold nå først Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Fra spøk til alvor: Sier litt om deg og velge langvarig forhold før sex ( med tanke på at du er jomfru) Siden som oftest der er SEX som blinker i huet da. Så jeg håper det går veien for deg, din staute norske mann med veldig god moral Ps: jeg klarte ikke og holde meg 100% alvorlig, men you know what i mean, YOU ARE THE MANN Endret 28. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Å tenke med hodet og ikke pikken kan være en fordel vet du Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 ikke bra og tenke med pikken eller det man sitter på....Huet vårt er det lureste og bruke ja=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sovnet med en tyggis i kjeften i natt oO Haha xD Det har jeg også gjort en gang. Våkna med tyggis i hele trynet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen her som skal på Wacken til sommeren? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sovnet med en tyggis i kjeften i natt oO Haha xD Det har jeg også gjort en gang. Våkna med tyggis i hele trynet. gromt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Why not do both? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 For en jævlig dag. Så film med bror og søster i natt, og da det var leggetid ble jeg plutselig veldig dårlig. Lå i senga med hodepine og magesmerter. Fikk absolutt ikke sove. Måtte på do for å spy 5-6 ganger i løpet av natten. Nå spyr jeg ikke lenger, men har fortsatt vondt i magen (mangel på mat?)noe som resulterer i at jeg ikke får sove nå heller. Apetitt eier jeg jo heller ikke. Urk. Blir ofte syk når jeg er på ferie. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjeder meg! Da må du ta på deg selv, sier Anfall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Why not do both? Fordi ikke alle er som deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sameboe: Har du ikke spurt hun du holder på med om det var en test/felle? Ville jeg gjort, og hadde det vært det hadde hun havnet på dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg