Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firefox har ikke musesnarveier. Opera=win.

SKal man med det når man har mx518?

Pft, MX Revolution>alle andre mus. Og selv om jeg har den, trenger jeg fortsatt musesnarveier, de tar seg av mer enn bare frem og tilbake. Ny fane, lukke fane, kopiere fane, bytte fane, oppdatere..

Endret av toth
Lenke til kommentar
Pft, MX Revolution>alle andre mus. Og selv om jeg har den, trenger jeg fortsatt musesnarveier, de tar seg av mer enn bare frem og tilbake. Ny fane, lukke fane, kopiere fane, bytte fane, oppdatere..

Jeg klarer alle disse tingene med tastaturet jeg. Også bedre for hånden enn å veive med musen hele tiden.

Jeg er en konsekvent kar, så internettnavigering og tastatur går ikke sammen, siden man må frem med musen for å klikke uansett. Det er for slitsomt å tab'e seg rundt mellom lenker.

I office og andre programmer bruker jeg dog utelukkende tastatur.

Lenke til kommentar
Fy fader, i natt så satt jeg på msn...Så sitter jeg å snakker med stesøsteren til hun jeg holder på med, plutselig sier hun at hun er kåt, og at jeg må komme å ta henne Oo Og ja, jeg takket nei!

Denne må jeg ta vare på for ettertiden. Ingen editeringer skal slette denne.

Lenke til kommentar
Fy fader, i natt så satt jeg på msn...Så sitter jeg å snakker med stesøsteren til hun jeg holder på med, plutselig sier hun at hun er kåt, og at jeg må komme å ta henne Oo Og ja, jeg takket nei!

Denne må jeg ta vare på for ettertiden. Ingen editeringer skal slette denne.

Det var fristende å svare ja for en jomfru fyr som meg, men takket nei pågrunn av at jeg holdt på med stesøsteren som sagt ;)

Lenke til kommentar
Det var fristende å svare ja for en jomfru fyr som meg, men takket nei pågrunn av at jeg holdt på med stesøsteren som sagt ;)
Så hu du holder på med er den slemme stesøsteren som ikke vil la deg slippe til?

Hun vil ihvertfall ikke slippe meg til momentant som hun andre ville i natt :ermm: Men når en hadde valget:

Et forhold (som jeg tror varer lenge) >----< En runde sex

Da var ikke valget så vanskelig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...