Laffe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, noen som vet hva kursen på dollern er nå ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Firefox har ikke musesnarveier. Opera=win. SKal man med det når man har mx518? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, noen som vet hva kursen på dollern er nå ? 7,12 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Firefox har ikke musesnarveier. Opera=win. SKal man med det når man har mx518? Pft, MX Revolution>alle andre mus. Og selv om jeg har den, trenger jeg fortsatt musesnarveier, de tar seg av mer enn bare frem og tilbake. Ny fane, lukke fane, kopiere fane, bytte fane, oppdatere.. Endret 28. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan være enig i at MX Revolution er noe av det ypperste innen mus....Værtfall på Data. HEHEH..??! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pft, MX Revolution>alle andre mus. Og selv om jeg har den, trenger jeg fortsatt musesnarveier, de tar seg av mer enn bare frem og tilbake. Ny fane, lukke fane, kopiere fane, bytte fane, oppdatere.. Jeg klarer alle disse tingene med tastaturet jeg. Også bedre for hånden enn å veive med musen hele tiden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pft, MX Revolution>alle andre mus. Og selv om jeg har den, trenger jeg fortsatt musesnarveier, de tar seg av mer enn bare frem og tilbake. Ny fane, lukke fane, kopiere fane, bytte fane, oppdatere.. Jeg klarer alle disse tingene med tastaturet jeg. Også bedre for hånden enn å veive med musen hele tiden. Jeg er en konsekvent kar, så internettnavigering og tastatur går ikke sammen, siden man må frem med musen for å klikke uansett. Det er for slitsomt å tab'e seg rundt mellom lenker. I office og andre programmer bruker jeg dog utelukkende tastatur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Irriterende. Frem til i dag har maskina vært fjellstabil, men i dag har jeg fått tre plutselige reboots uten blåskjerm eller forvarsel Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Trenger bare Lynx. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fy fader, i natt så satt jeg på msn...Så sitter jeg å snakker med stesøsteren til hun jeg holder på med, plutselig sier hun at hun er kåt, og at jeg må komme å ta henne Oo Og ja, jeg takket nei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fy fader, i natt så satt jeg på msn...Så sitter jeg å snakker med stesøsteren til hun jeg holder på med, plutselig sier hun at hun er kåt, og at jeg må komme å ta henne Oo Og ja, jeg takket nei! Denne må jeg ta vare på for ettertiden. Ingen editeringer skal slette denne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Haha.. oh fuck.. fucck mee Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er hu noe pen da? Du var fristet ikke sant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fy fader, i natt så satt jeg på msn...Så sitter jeg å snakker med stesøsteren til hun jeg holder på med, plutselig sier hun at hun er kåt, og at jeg må komme å ta henne Oo Og ja, jeg takket nei! Denne må jeg ta vare på for ettertiden. Ingen editeringer skal slette denne. Det var fristende å svare ja for en jomfru fyr som meg, men takket nei pågrunn av at jeg holdt på med stesøsteren som sagt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det var fristende å svare ja for en jomfru fyr som meg, men takket nei pågrunn av at jeg holdt på med stesøsteren som sagt Så hu du holder på med er den slemme stesøsteren som ikke vil la deg slippe til? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Den onde stesøstera frister ALLTID. ZOmg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror du har valgt feil stesøster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kanskje det var en test. Det er nyttår snart og på nyttårsaften så skjer alltid alt fra frierier til jomfru-"tagninger" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det var fristende å svare ja for en jomfru fyr som meg, men takket nei pågrunn av at jeg holdt på med stesøsteren som sagt Så hu du holder på med er den slemme stesøsteren som ikke vil la deg slippe til? Hun vil ihvertfall ikke slippe meg til momentant som hun andre ville i natt Men når en hadde valget: Et forhold (som jeg tror varer lenge) >----< En runde sex Da var ikke valget så vanskelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Feil... Valget var: Sex nå vs. potensielt sex en annen gang. Jeg sier ikke du valgte feil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg