Jann - Ove Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Søvn er overvurdert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Søvn er overvurdert. Epic phail osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 *nikker seg enig med Fluesopp* Bah, det skakke være lett å få Xboxen på nett. 450 spenn for en trådløs nettverksadapter. Og så trenger jeg enda en spake og et par play and charge-kit. Bah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så hele sesong 5 av Entorauge inatt. Fåkke sove. Kamp som skal spilles kl 13.00 og stor poker-turnering ikveld.(tradisjon) Sekkke bra ut altså... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du blir vel å bruke tannpirkere til å holde øya åpne etterhvert, altså? Jeg er glad sigg gjør meg søvnig. Går ut, tar en sigg, går inn og sovner nesten momentant. Har sovna på dass og over vasken flere ganger Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du også sovner på dass :!: Gud hvor mange ganger Sonja har vekt meg mens jeg har sovet på toiletten. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvordan i svarte greier du å SOVNE på dass? o.o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) #283819 +(855)- [X] <ic3n3t> there is a bunch of girls playing soccer in the park <uberartsyboi> im coming over. <ic3n3t> i think they are 15 <ic3n3t> pedophile! <uberartsyboi> im shaving the goatee then coming over. <ic3n3t> i'll get the lawn chairs Endret 28. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 bursdag, endelig 16 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen her med gode tips til hvilken sprudlebrus som skal besudle ganen min på årets siste kveld? Du også sovner på dass :!: Gud hvor mange ganger Sonja har vekt meg mens jeg har sovet på toiletten. Woohoo, jeg ække alene om det Hvordan i svarte greier du å SOVNE på dass? o.o Veldig lett. Jeg sitter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen her med gode tips til hvilken sprudlebrus som skal besudle ganen min på årets siste kveld?Tequila eller champagne. Eller begge. Eller rom. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvordan i svarte greier du å SOVNE på dass? o.o Veldig lett, du er dritsliten og sitter på dass, så detter du vekk litt...og da sover du;) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg sovnet med en tyggis i kjeften i natt oO Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det har jeg gjort før og det var sjukt ubehagelig å våkne med tyggis overalt og verdens ekleste smak i munnen. Når vi først snakker om søvn. Sto opp klokka 6 på dgaen og la meg så klokka 3 i går. Tror aldri jeg har hatt en så kort dag før. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er nettop det. Ikke noe tyggis noen steder. Jeg bare lå å tygde på den fremdeles oO Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Da kan jeg tenke meg det er god smak i den nå. Ganske utrolig at den ikke fant veien ut i den store verden og flaks at du ikke satte den i halsen og. Har egentlig kroppen no forsvarsmekanisme mot å sovne med ting i kjeften? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen her med gode tips til hvilken sprudlebrus som skal besudle ganen min på årets siste kveld?Tequila eller champagne. Eller begge. Eller rom. Vel, jeg tenkte hovedsaklig på champagne, jeg foretrekker de tørre champagnene, ikke søt og ekkel musserende vin Og jeg får meg ikke til å drikke Pol Roger heller, den høres så utrolig harry ut at jeg får noia av å tenke på at den skal besudle ganen min :| Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Installerer Firefox nå. Nei, jeg konverterer ikke fra Opera til Firefox, skal bare teste ut StumbleUpon Med andre ord konverterer du. Firefox > Alle browsere. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Firefox har ikke musesnarveier. Opera=win. I'm leeeavin. where i'm gonna go? Barcelona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg