Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kjøp deg en ball du. Lukter jeg usaklig innlegg? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Lukter jeg usaklig innlegg? Ballen er det ultimate leketøy, skal du vite. En kan kaste den, sparke den, spise den, snakke med den, trille den og selge den. Aldri har noen angret på at de har kjøpt en ball. Kjøp en ball, du. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen Bugs? Bugs?!? Det flyter jo av bugs i alle GTA spilla. Jeg bryr meg ikke veldig. Men jeg er så interessert i den Video Editor'n. Ser hysterisk gøy ut! Kjøp det heller på 360, kommer jo tillegspakke til 360 versjonen i Februar så Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Lukter jeg usaklig innlegg? Ballen er det ultimate leketøy, skal du vite. En kan kaste den, sparke den, spise den, snakke med den, trille den og selge den. Aldri har noen angret på at de har kjøpt en ball. Kjøp en ball, du. Har ganske mange av de, ser du. Hva gjør jeg nå? Er det mulig å oppgradere de på noe vis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ultimate FIREBALL!! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har ganske mange av de, ser du. Hva gjør jeg nå? Er det mulig å oppgradere de på noe vis? Vel, om du plasserer to på strategiske steder i buksa kan du gi andre det inntrykk at du faktisk er i besittelse av et par. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. Boikott Valves urimelige innføring av € i stedet for $ og vent til Mandagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Må sei at det å sitte i senga med laptop, full mage og eit fett headset med Mr Oizo på er ganske så fornøyeleg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. Boikott Valves urimelige innføring av € i stedet for $ og vent til Mandagen! Da skal jeg til Vrådal. Så det blir isåfall på tirsdag... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Må sei at det å sitte i senga med laptop, full mage og eit fett headset med Mr Oizo på er ganske så fornøyeleg. *Misunne* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Crazy English 1. The bandage was wound around the wound. 2. The farm was used to produce produce. 3. The dump was so full that it had to refuse more refuse. 4. We must polish the Polish furniture. 5. He could lead if he would get the lead out. 6. The soldier decided to desert his dessert in the desert. 7. Since there is no time like the present, he thought it was time to present the present. 8. A bass was painted on the head of the bass drum. 9. When shot at, the dove dove into the bushes. 10. I did not object to the object. 11. I had to subject the subject to a series of tests. 12. The insurance was invalid for the invalid. 13. How can I intimate this to my most intimate friend? 14. There was a row among the oarsmen about how to row. 15. They were too close to the door to close it. 16. The buck does funny things when the does are present. 17. A seamstress and a sewer fell down into a sewer line. 18. To help with planting, the farmer taught his sow to sow. 19. The wind was too strong to wind the sail. 20. After a number of injections my jaw got number. 21. Upon seeing the tear in the painting I shed a tear. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Også vilt: Palindromer. Satan, oscillate my metallic sonatas! Lewd I did live - evil did I dwel. (Det første engelske palindromet!) Og anagrammer! Circumstancial evidence — it can ruin a selected victim. A stitch in time saves nine — this is ment as incentive. A funeral is real fun. A mother-in-law is a woman Hitler. Og kanskje det beste anagrammet evar: Two plus eleven, one plus twelve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) MusikkQuiz! Naaanaanananaaanaananaaaanaaaaaaaaaaananaaanaananana! Noen som vet fra hvilken sang den setningen der kommer fra? Opus - Live is Life? Endret 27. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God natt alle sammen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 It has been known for many years that sex is good exercise, but until recently nobody had made a scientific study of the caloric expenditure of different sexual activities. Now after original and proprietary research they are proud to present the results. REMOVING HER CLOTHES: With her consent....................... 12 Calories Without her consent.................... 187 Calories OPENING HER BRA: With both hands........................ 8 Calories With one hand.......................... 12 Calories With your teeth........................ 85 Calories PUTTING ON A CONDOM: With an erection....................... 6 Calories Without an erection.................... 315 Calories PRELIMINARIES: Trying to find the clitoris............ 8 Calories Trying to find the! G-Spot.............. 92 Calories POSITIONS: Missionary............................. 52 Calories 69 lying down.......................... 78 Calories 69 standing up......................... 112 Calories Wheelbarrow............................ 216 Calories Her on top.............................. 524 Calories Doggy Style............................ 726 Calories Donkey punch..................... 912 Calories ORGASMIC: Real................................... 112 Calories False.................................. 315 Calories POST ORGASM: Lying in bed hugging................... 18 Calories Getting up immediately................. 36 Calories Explaining why you got out of bed immediately......816 calories GETTING A SECOND ERECTION: If you are: 20-29 years old........................ 36 Calories 30-39 years............................ 80 Calories 40-49 years........................... . 1124 Calories 50-59 years............................ 1972 Calories 60-69 years............................ 2916 Calories 70 and over......................... Results are still pending DRESSING UP AFTERWARDS: Calmly................................. 32 Calories In a hurry............................. 98 Calories With her father knocking at the door... 1218 Calories With your spouse knocking at the door.... 5521 Calories Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 proper geezers, know what I mean? nutters. geezers. proper. lets have it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sameboe trodde at jeg var en jente på msn... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 MusikkQuiz! Naaanaanananaaanaananaaaanaaaaaaaaaaananaaanaananana! Noen som vet fra hvilken sang den setningen der kommer fra? Opus - Live is Life? Nei. Husker ikke helt, men det er ikke den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nanananananannanananannanananananan BATMAN sier jeg jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg