Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har nå sitti og sett på Oliver Twist selv, men ikke bitt meg merke i det navnet der. BBC skal ha det at de lager masse bra serier..... det er BBC som står bak Oliver Twist på NRK nå ja? :hmm:

Lenke til kommentar

Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?!

...Ble litt mye "men" der, men det får gå.

Lenke til kommentar
Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?!

På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen

Lenke til kommentar

På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen

Bugs? Bugs?!? Det flyter jo av bugs i alle GTA spilla. Jeg bryr meg ikke veldig. Men jeg er så interessert i den Video Editor'n. Ser hysterisk gøy ut!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...