Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Min sin madamm er fylt med lefse og Cultura Min sin er fylt med bacon-ommelett og sperm av ypperste kvalitet FIXED Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *slurpe i seg en kopp med gløgg, og høre på Guns N' Roses* *Slurpe i seg eplejuice, og spille Fifa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *slurpe i seg en kopp med gløgg, og høre på Guns N' Roses* *Slurpe i seg eplejuice, og spille Fifa. Jeg har også fått Fifa, men det er hjemme da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 FIXED Jeg har ikke sjekket kvaliteten på den jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 FIXED Jeg har ikke sjekket kvaliteten på den jeg. Mulig det... Men kan godt hende du har det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Haha, i filmen på NRK er det en som heter Mr. Brownlow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har nå sitti og sett på Oliver Twist selv, men ikke bitt meg merke i det navnet der. BBC skal ha det at de lager masse bra serier..... det er BBC som står bak Oliver Twist på NRK nå ja? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har nå sitti og sett på Oliver Twist selv, men ikke bitt meg merke i det navnet der. BBC skal ha det at de lager masse bra serier..... det er BBC som står bak Oliver Twist på NRK nå ja? Miniserien om Oliver Twist fra 2007 er laget av BBC ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen må friske opp denne lage en ny altså Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hvem er SteffyPants? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 MusikkQuiz! Naaanaanananaaanaananaaaanaaaaaaaaaaananaaanaananana! Noen som vet fra hvilken sang den setningen der kommer fra? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ti tusen tommeltotta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 BATMAN! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 MusikkQuiz! Naaanaanananaaanaananaaaanaaaaaaaaaaananaaanaananana! Noen som vet fra hvilken sang den setningen der kommer fra? en sang på Fifa08 !! En dude synger det der!! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er finest av rosa og blått? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er finest av rosa og blått? Blått er flott. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?! ...Ble litt mye "men" der, men det får gå. På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen Bugs? Bugs?!? Det flyter jo av bugs i alle GTA spilla. Jeg bryr meg ikke veldig. Men jeg er så interessert i den Video Editor'n. Ser hysterisk gøy ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kjøp deg en ball du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg