Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Den har jo flimmerfire bilder og responstid på 0,0001 sekund Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Koster den bare nittinitusennihundreognittini? Det var jo billig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det var et sykt narch da. Og noen stjal mine sko først(evt jeg orka ikke å lete etter de, det sistnevnte stemmer nok best) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det var et sykt narch da. Og noen stjal mine sko først(evt jeg orka ikke å lete etter de, det sistnevnte stemmer nok best) les en eller to sider bak og si at du er fornøyd med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så du tok en jente på kafe og spiste kake? Big Woop.. I saw titz! (hehe,men seriøst, Flink same,flink. ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så du tok en jente på kafe og spiste kake? Big Woop.. I saw titz! (hehe,men seriøst, Flink same,flink. ) Takker Det trengte jeg å høre fra den o'store rundbrenneren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 That was uncalled for. Im just loving! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 bare synd at du skammer deg så mye at et fornavn ikke nevnes engang sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) bare synd at du skammer deg så mye at et fornavn ikke nevnes engang sameboe Det er fordi at ingen her vet hvem det er uansett, og fordi du er en snus hane Endret 27. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 herregud da, jeg er ikke interesert i ei kjerring fra lillestrøm eller hvor enn hu kommer fra Drammen er maks for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg håper jeg ser en hanse som snuser før jeg dør. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 herregud da, jeg er ikke interesert i ei kjerring fra lillestrøm eller hvor enn hu kommer fra Drammen er maks for meg Har jeg spurt om hva som er max for deg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei, men jeg har tatt poenget at hu ikke bor i Buskerud! Og derfor driter jeg i hvem det er, og jeg snuser ikke etter noe med mindre du sier hvem det er! For da er det ingen ting å snuse etter! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei, men jeg har tatt poenget at hu ikke bor i Buskerud! Og derfor driter jeg i hvem det er, og jeg snuser ikke etter noe med mindre du sier hvem det er! For da er det ingen ting å snuse etter! Vel synd, for jeg har da ingen forpliktelse og fortelle deg det Er mitt liv, og jeg styrer det som jeg vil... Kan godt hende hun kommer fra Buskerud Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Slutt opp med den kranglinga "klaske i bakhuet på begge". Dama di er sikkert en plastpose fylt med havre som heter Line Ballerud og kommer fra Buskerud. Sånn da er alle fornøyd. Min sin madamm er fylt med lefse og Cultura Endret 27. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dama mi vet jeg ikke hvem er for ei engang Over til noe annet så har jeg slengt meg på å være med på revy som skal være om Onsdagen, så i kveld sitter jeg og skriver ferdig en sketsj og har starta på en egen en. Verste er alltid å få til sluttpoenget til å bli som det skal. Skal framføres på Onsdagen, så det blir lange dager med terping, men faen så morsomt det er å være med på sånt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skjer med at samer dømmer folk etter hvor de kommer fra? Stein i glasshus? Men neida, jeg er kvart same selv. Represent! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skjer med at samer dømmer folk etter hvor de kommer fra? Stein i glasshus? Men neida, jeg er kvart same selv. Represent! det var ikke sånn ment da, jeg bor i Buskerud Derfor vil jeg helst havne i et forhold som holder kun til i Buskerud Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *slurpe i seg en kopp med gløgg, og høre på Guns N' Roses* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Min sin madamm er fylt med lefse og Cultura Min sin er fylt med bacon-ommelett og "litt til" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg