Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke kvitering på den gamle gitaren, men har heldigvis til den nye ^^ Seff er alt stengt nå, må vente til mandag :(

Har et problem med min gitar også, men jeg gir den et slag eller to..Så holder den seg i noen timer ^^,

Ja min e er rimelig voldtatt nå hehe. Men selv ikke massiv vold løste streng-flippen :( Samboern driver å skrur opp den gamle gitaren uten garanti nå. Sliter med å finne riktig verktøy til å få den opp :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det ironiske her er at fyren var fra FpU xD

Skjer med at du vet hvilket parti "en kar" som trua deg på byen er tilhenger av? :p

Og huff Wiciwato, Original Chips er Maaruds bleike forsøk på å kopiere Sørlandschips. Maarud vinner på alt annet, men ikke på den typen potetgull.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Det ironiske her er at fyren var fra FpU xD

Skjer med at du vet hvilket parti "en kar" som trua deg på byen er tilhenger av? :p

Og huff Wiciwato, Original Chips er Maaruds bleike forsøk på å kopiere Sørlandschips. Maarud vinner på alt annet, men ikke på den typen potetgull.

De var litt overkrydra, og når du sier det, så ligna de på Sørlandschips. Sprø potetchips med paprikasmak etter en unik oppskrift fra 1936. Propaganda?

Lenke til kommentar
Fluesopp: Blir nok "The Orphanage" og/eller "Funny Games" i dag. Har sett begge filmene før, men tenkte å se de med søster og bror i kveld. Får se hva det blir til. Begge er knallfilmer, iallfall. :) Har du andre forslag?

Mirrors, Tomye 1,2,3( alle sammen ), After Dark-Horror fest filmene.

Sånn på kjappen her=)

Og bonus for 1000 innlegg er...."trommevirvel".....sikkelig rompespark med en støvel i skonr.60 og en natt med ei berte på 300kg med svart belte i judo, så du får "svingt" deg litt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...