Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nikka kom med et par logiske ord her. Full forklaring, konklusjon, hypotese og rapport kreves. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 HEY! Fullstendig rapport kreves, det vet du meget godt Sameboe! Full rapport... ok jeg tok toget til Drammen fra Hokksund, ventet 20 minutter. Så kom hun med stesøsteren på slep med toget, så gikk vi over brua. Trasket litt på magasinet, satt oss ned og snakket litt. Gikk til en kafè (Picasso, veldig koselig kafè) og spiste litt kake og is der x) Så gikk vi over brua, så dro de med bussen hjem...Fikk dessverre ikke no kyss fordi hun var forkjøla Men hey, hun vil møte meg igjen, for å bli bedre kjent Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 bli bedre kjent I see trees of green, red roses too.I see them bloom for me and you, And I think to myself, what a wonderful world. Er jeg inne på noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 bli bedre kjent I see trees of green, red roses too.I see them bloom for me and you, And I think to myself, what a wonderful world. Er jeg inne på noe? Jeg er veldig positiv at jeg og hun kan vare lenge ^^, Skal forresten hilse fra Kanin33 som er på hytta Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Good going din jævla same. Håper du får fisket henne opp fra hullet i isen, fanget henne med lassoen eller hvordan dere nå gjør det der oppe. Høres ut som dere hadde det koselig. Happy for you. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg skal også hilse fra Kanin33 som er på hytta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Good going din jævla same. Håper du får fisket henne opp fra hullet i isen, fanget henne med lassoen eller hvordan dere nå gjør det der oppe. Høres ut som dere hadde det koselig. Happy for you. Vi hadde det koselig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hvem faen er dette? Oo Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nu skal vi se "the stand". Varer drøye 6t 7min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hvem faen er dette? Oo Du bryr deg om det for -.-'' Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tjente avataren min på å få seg ramme og stilt opp kontrasten litt? Er det han Mc Donald fra MadTV? Nei, det er Roger Daltrey fra The Who. Det er fra The Who Sells Out Coveret: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vi hadde det koselig Så bra! Grattis med en vellykket date da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vi hadde det koselig Så bra! Grattis med en vellykket date da. Takker Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Til mårran idag gikk gitar hero gitaren min i stykker. Jeg kan ikke trykke nedover på flippen. Gikk til eb games og kjøpte meg ny gitar. Kommer hjem, setter på klistremerker og skrur på rock band. Tror du ikke den også er ødelagt med samme greia da? Funker ikke i menyen heller på noen av gitarene. Herre gud. Endret 27. desember 2008 av mushi Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Tråd, ikke dø ut! EDIT: Åja, mushi. Du er sånn idag, ja. Endret 27. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Til mårran idag gikk gitar hero gitaren min i stykker. Jeg kan ikke trykke nedover på flippen. Gikk til eb games og kjøpte meg ny gitar. Kommer hjem, setter på klistremerker og skrur på rock band. Tror du ikke den også er ødelagt med samme greia da? Funker ikke i menyen heller på noen av gitarene. Herre gud. Garranti Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke kvitering på den gamle gitaren, men har heldigvis til den nye ^^ Seff er alt stengt nå, må vente til mandag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke kvitering på den gamle gitaren, men har heldigvis til den nye ^^ Seff er alt stengt nå, må vente til mandag Har et problem med min gitar også, men jeg gir den et slag eller to..Så holder den seg i noen timer ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finner ikke CD-en til min GH3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg