Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HEY! Fullstendig rapport kreves, det vet du meget godt Sameboe!

Full rapport... ok jeg tok toget til Drammen fra Hokksund, ventet 20 minutter. Så kom hun med stesøsteren på slep med toget, så gikk vi over brua. Trasket litt på magasinet, satt oss ned og snakket litt. Gikk til en kafè (Picasso, veldig koselig kafè) og spiste litt kake og is der x) Så gikk vi over brua, så dro de med bussen hjem...Fikk dessverre ikke no kyss fordi hun var forkjøla :thumbdown: Men hey, hun vil møte meg igjen, for å bli bedre kjent :D

Lenke til kommentar

Til mårran idag gikk gitar hero gitaren min i stykker. Jeg kan ikke trykke nedover på flippen. Gikk til eb games og kjøpte meg ny gitar. Kommer hjem, setter på klistremerker og skrur på rock band. Tror du ikke den også er ødelagt med samme greia da? Funker ikke i menyen heller på noen av gitarene.

Herre gud.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Til mårran idag gikk gitar hero gitaren min i stykker. Jeg kan ikke trykke nedover på flippen. Gikk til eb games og kjøpte meg ny gitar. Kommer hjem, setter på klistremerker og skrur på rock band. Tror du ikke den også er ødelagt med samme greia da? Funker ikke i menyen heller på noen av gitarene.

Herre gud.

Garranti :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...