No Matter What You Say Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tjente avataren min på å få seg ramme og stilt opp kontrasten litt? Er det han Mc Donald fra MadTV? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du VET at du ikke har noe mulighet så hadde jeg prøvd og finne ei anna jente.Men hvis man har såpass med følelser som du har etter det jeg forstår, så er det ikke så lett. Følelser kan man ikke bare bruke og kaste. Jeg foreslår at du prøver og få koblet ut rett og slett. Jeg vet jeg ikke har noen mulighet, men å finne en annen jente er også uaktuelt så lenge jeg føler som jeg gjør. Utkobling er det jeg har prøvd på de siste 4-5 månedene, det har ikke funka så langt. It's an obsession I tell you. Man må vel kanskje bare leve med det, er jo liksom ikke noe man får gjort egentlig, det er vel bare å undertrykke følelsene så godt man kan. Jethro: Beklager, men jeg liker ikke avataren din, jeg synes den hadde hatt godt av å byttes ut. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fysatan så jeg gleder meg..Tar bussen idag tilbake til hjembyen..Vært borte fra bestevenner og kjæreste i snart 3 måneder! ;o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fysatan så jeg gleder meg..Tar bussen idag tilbake til hjembyen..Vært borte fra bestevenner og kjæreste i snart 3 måneder! ;o Meg skal hente kjærste på togstasjonen om en time Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fluesopp: Blir nok "The Orphanage" og/eller "Funny Games" i dag. Har sett begge filmene før, men tenkte å se de med søster og bror i kveld. Får se hva det blir til. Begge er knallfilmer, iallfall. Har du andre forslag? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fysatan så jeg gleder meg..Tar bussen idag tilbake til hjembyen..Vært borte fra bestevenner og kjæreste i snart 3 måneder! ;o Meg skal hente kjærste på togstasjonen om en time *Glede seg* ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *Glede seg* ? Ikke bare litt heller! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fysatan så jeg gleder meg..Tar bussen idag tilbake til hjembyen..Vært borte fra bestevenner og kjæreste i snart 3 måneder! ;o Meg skal hente kjærste på togstasjonen om en time You lucky punk! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I'm no troll =( Kan vel diskuteres, eller hva? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I'm no troll =( Kan vel diskuteres, eller hva? ROFLMAOBBQ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I'm no troll =( Kan vel diskuteres, eller hva? ROFLMAOBBQ LOLWTFHAXIRLBBQKILLITWITHFIRE Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I'm no troll =( Kan vel diskuteres, eller hva? ROFLMAOBBQ LOLWTFHAXIRLBBQKILLITWITHFIRE å herre... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 å herre... Jepp, hva er det? Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 å herre... Jepp, hva er det? Forklar hva som står der Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 å herre... Jepp, hva er det? Forklar hva som står der Ok LOLWTFHAXIRLBBQKILLITWITHFIRE = Lol = Laugh out loud Wtf = What the fuck Hax = Hack Irl = In real life BBQ = Barbecue Kill it with fire = zomg i are klickable lulz Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Forkortelser ftw? Lærte den siste der av en kompis Endret 27. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Herre faen! Smerte :| Spilte medium på Guitar Hero for første gang på noen måneder. Det gjør vondt å bruke venstrehånda. Den slutta å fungere midt i en outro =P Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg synes det er gøy når typiske typecasted skuespillere prøver seg på nye områder. Fungerer det ikke, er det i alle fall ufrivillig morsomt. ESotSM må jeg se igjen, likte den ganske godt selv om jeg venta på at Jim Carrey skulle goofe det til gjennom hele filmen. Tom Cruise i Tropic Thunder. Genialt rett og slett. @Datasmurf: Velkjent følelse det der. Endret 27. desember 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg