Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? ;)

Har rukket å kjøre fra Trondheim til Værnes, flydd til Gardermoen og sittet her en stund, så ja ;) La meg to, så er litt trøtt...

Lenke til kommentar
Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? ;)

Har rukket å kjøre fra Trondheim til Værnes, flydd til Gardermoen og sittet her en stund, så ja ;) La meg to, så er litt trøtt...

Uff, den hørtes slitsom ut. Noe spesielt du skal? :)

Lenke til kommentar

Uff, den hørtes slitsom ut. Noe spesielt du skal? :)

Hjem

Lenke til kommentar

Jeg skulle kanskje betalt for trådløst internett jeg også, venting på flyplasser er noe av det verste i venting-verdenen, kun toppet av togstasjoner/bussholdeplasser. Læppisen min er ikke så glad i trådløse signaler, så tenkte det ikke var vits.

Tror ikke (edit: du) har det så ille egentlig, internett eier til å sløse bort tid.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...