Datasmurf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg føler meg som et A-menneske. :| Jeg la meg 4 og våkna 8. Horrible greier. Og så midt i juleferien a, gitt. Men jeg har oppdaga at Old El Pasos Cheese & Red Pepper-dip ikke bare gjør seg på potetgull, men på brødskiver med hvitost også ^^ omnomnom Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nå har jeg handla alt jeg ikke fikk til jul, som jeg ville ha! 16 gb minnepenn TAOFJBTCRF Equilibirum Police t-skjorte Tomme DVD-er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? Har rukket å kjøre fra Trondheim til Værnes, flydd til Gardermoen og sittet her en stund, så ja La meg to, så er litt trøtt... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 TAOFJBTCRF Hva er egentlig dette? Google ga lite svar. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Full flex er digg, særlig i perioder der flyene ikke er stappfulle. Er man klar til å dra noen timer før man trodde er det bare å ringe og få flyttet billetten til et tidligere fly. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? Har rukket å kjøre fra Trondheim til Værnes, flydd til Gardermoen og sittet her en stund, så ja La meg to, så er litt trøtt... Uff, den hørtes slitsom ut. Noe spesielt du skal? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? Har rukket å kjøre fra Trondheim til Værnes, flydd til Gardermoen og sittet her en stund, så ja La meg to, så er litt trøtt... Uff, den hørtes slitsom ut. Noe spesielt du skal? Hjem Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kos. Og du har vært...hvor? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sikkert deilig å komme hjem igjen da, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 TAOFJBTCRF Hva er egentlig dette? Google ga lite svar. To amerikanere og flere jenter brant trikkens com, rart folk. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 AARGH! Jeg hater å hater å ha annen døgnrytme enn foreldrene mine. Jeg sovnet klokka halv fem, og klokka halv elleve hengte mamma sengetøyet mitt ut til lufting, så det ikke nytta å sove mer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Faen da. Forsinkelser i hytt og pine her. Skulle vært godt oppe i lufta nå, men det er en halvtime til avgang, minst. Piss. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg skulle kanskje betalt for trådløst internett jeg også, venting på flyplasser er noe av det verste i venting-verdenen, kun toppet av togstasjoner/bussholdeplasser. Læppisen min er ikke så glad i trådløse signaler, så tenkte det ikke var vits. Tror ikke (edit: du) har det så ille egentlig, internett eier til å sløse bort tid. Endret 27. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Problemet mitt er at jeg har avtaler der hjemme, som nå muligens går i vasken pga. at flybussen ikke venter på Norwegian-fly osv. Men nå går jeg tom for strøm, og skal vel gå om bord straks. Hadet! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det ikke vanlige åpningstider på butikken i dag? Trodde 3. dag var en helt vanlig dag, jeg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Der jeg bor har favorittsjappene mine tatt fri til 10. januar faktisk. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm. Stenger polet til normal tid idag? Altså, 1500 som det står på sidene deres (Bergen, Nesttun)? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Der jeg bor har favorittsjappene mine tatt fri til 10. januar faktisk. Hah, den suger, vil du suge min? wat? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Wat. Og ja, det suger, men jeg unngår problemet ved å ta med en velfortjent ferie et annet sted hvor butikker er oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg