CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Knekk denne nøtta. Den ekke så hard, tror jeg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Distanse: Trondheim-Kristiansand(892km) Forbruk: 65L Tidsbruk iberegnet alle(2) stopp: 9t 32min. En øl i sofan har sjeldent vært så god! *yawn* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer". Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rMdWqaN_Tms Sjekk vannspredern @ 2.38 ffs! Endret 27. desember 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ny forumsjente!!! fyøllewprat fvtw Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer". Sånn går det når man bor på sortland. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer". Ha ha, dakar, trenger du kos? Hmm, funkeh spørsmål. Jente som knuste hjertet mitt for noen uker siden sendte meg mld i går og lurte på om jeg var interessert i å treffe a igjen. Hu vil starte på ny elns. Men jeg er skeptisk. Gått i den fella før, for å si det sånn. Go for it, eller bare gi faen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *gjespe* Mhh.. Stå opp tidlig for å rekke bussen som går kl 1 er jo alltid like koselig. *ligge under dyna og kose seg* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Morn peeps. Gratis lynraskt internett @ Gardermoen, yay. Hurra for forsvaret som kjøper full-flex-billetter fra Norwegian. Internett er inkludert. Er det no' liv? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer". Ha ha, dakar, trenger du kos? Hmm, funkeh spørsmål. Jente som knuste hjertet mitt for noen uker siden sendte meg mld i går og lurte på om jeg var interessert i å treffe a igjen. Hu vil starte på ny elns. Men jeg er skeptisk. Gått i den fella før, for å si det sånn. Go for it, eller bare gi faen? Gi faen, man skifter ikke følelser frem og tilbake. I mitt hode ihvertfall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer". Er ikke kult nok å være høyremann, vet du Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet når butikkene stenger i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 forskjellig fra sted til sted Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Oh snap. Deeeet hadde ikke BiNko inkludert i likningen. Sååå det blir ikke noe spillbytting i roligere, fire-fem tida da? Må vel fascist dra snart. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er slit å stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Morn peeps. Gratis lynraskt internett @ Gardermoen, yay. Hurra for forsvaret som kjøper full-flex-billetter fra Norwegian. Internett er inkludert. Det koster sånn 50-100 spenn eller noe for trådløst internett, men likevel er det snakk om flere tusen kroner forskjell i differanse fra lavpris, fordi man kan avbestille når man vil. Sløsing av skattepenger. Lite spørsmål: Om dere jobbet for en taxisentral, og fikk telefon fra en innvandrer som på ELENDIG norsk stotret fram at han ville ha taxi i morgen klokka 06, nevnte avgang- og ankomststedet, og ikke forsto særlig av det du prøvde å si han, hvordan ville dere reagert? Endret 27. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Darkbuster: Når sto du opp? Morn peeps. Gratis lynraskt internett @ Gardermoen, yay. Hurra for forsvaret som kjøper full-flex-billetter fra Norwegian. Internett er inkludert. Det koster sånn 50-100 spenn eller noe for trådløst internett, men likevel er det snakk om flere tusen kroner forskjell i differanse fra lavpris, fordi man kan avbestille når man vil. Sløsing av skattepenger. Forsvaret har sine grunner til å velge full flex, og de betaler nok ikke like mye som du og jeg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg stod opp for en halvtime siden. La meg i tillegg litt for sent, men jeg har en følelse på at det er flere her ute som allerede har vært oppe i flere timer. Inkludert deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg