Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer".

Ha ha, dakar, trenger du kos? :p

Hmm, funkeh spørsmål.

Jente som knuste hjertet mitt for noen uker siden sendte meg mld i går og lurte på om jeg var interessert i å treffe a igjen. Hu vil starte på ny elns.

Men jeg er skeptisk. Gått i den fella før, for å si det sånn.

Go for it, eller bare gi faen?

Lenke til kommentar
lol, en kar trua meg på byen i natt. Han skulle visst banke meg opp fordi jeg hadde vært i avisa, og jeg hadde visst "politiske problemer".

Ha ha, dakar, trenger du kos? :p

Hmm, funkeh spørsmål.

Jente som knuste hjertet mitt for noen uker siden sendte meg mld i går og lurte på om jeg var interessert i å treffe a igjen. Hu vil starte på ny elns.

Men jeg er skeptisk. Gått i den fella før, for å si det sånn.

Go for it, eller bare gi faen?

Gi faen, man skifter ikke følelser frem og tilbake. I mitt hode ihvertfall.

Lenke til kommentar
Morn peeps. Gratis lynraskt internett @ Gardermoen, yay. Hurra for forsvaret som kjøper full-flex-billetter fra Norwegian. Internett er inkludert.

Det koster sånn 50-100 spenn eller noe for trådløst internett, men likevel er det snakk om flere tusen kroner forskjell i differanse fra lavpris, fordi man kan avbestille når man vil. Sløsing av skattepenger.

Lite spørsmål: Om dere jobbet for en taxisentral, og fikk telefon fra en innvandrer som på ELENDIG norsk stotret fram at han ville ha taxi i morgen klokka 06, nevnte avgang- og ankomststedet, og ikke forsto særlig av det du prøvde å si han, hvordan ville dere reagert?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Darkbuster: Når sto du opp?

Morn peeps. Gratis lynraskt internett @ Gardermoen, yay. Hurra for forsvaret som kjøper full-flex-billetter fra Norwegian. Internett er inkludert.

Det koster sånn 50-100 spenn eller noe for trådløst internett, men likevel er det snakk om flere tusen kroner forskjell i differanse fra lavpris, fordi man kan avbestille når man vil. Sløsing av skattepenger.

Forsvaret har sine grunner til å velge full flex, og de betaler nok ikke like mye som du og jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...