binko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Forslag til gode ting å kjøpe på Elkjøp for 1000,- ca? Er 2 spill innbytte, kan vel velge og vrake blant alle varene for det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Forslag til gode ting å kjøpe på Elkjøp for 1000,- ca? Er 2 spill innbytte, kan vel velge og vrake blant alle varene for det? Spill eller film? Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan jeg bare bytte inn i spill eller film - for 2 spill bytte inn? Fikk 3 x av samme spill til j00l. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hø? skjønte ikke spørsmålet på første linje der. Du kan bytte spilla mot hva du vil til samme pris, eventuelt høyere pris så legger du til lapper. Det jeg egentlig lurte på var om du vil bytte det inn MOT et spill eller filmer eller hva det var Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Forslag til gode ting å kjøpe på Elkjøp for 1000,- ca? Er 2 spill innbytte, kan vel velge og vrake blant alle varene for det? Hvis du kan velge å vrake: Noen brukbare hodetelefoner/propper, en ekstern HDD 2,5" eller 3,5" alt ettersom, en Nintendo DS, legge til 600kr eller slikt å kjøpe den 22" LCD-skjermen som har blitt avertert i det siste, eventuelt legge til litt å kjøpe en trådløs multifunksjonsskriver. Hvis ikke: Fallout 3 og COD 4. + en minnepenn om du har litt til overs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Da var jula over, og ny avatar på plass...Gonna stick to this Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Da var jula over, og ny avatar på plass...Gonna stick to this Varer helt til Påske vel? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Da var jula over, og ny avatar på plass...Gonna stick to this Varer helt til Påske vel? Næh, ikke i mitt sinn x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Forslag til gode ting å kjøpe på Elkjøp for 1000,- ca? Er 2 spill innbytte, kan vel velge og vrake blant alle varene for det? Hvis du kan velge å vrake: Noen brukbare hodetelefoner/propper, en ekstern HDD 2,5" eller 3,5" alt ettersom, en Nintendo DS, legge til 600kr eller slikt å kjøpe den 22" LCD-skjermen som har blitt avertert i det siste, eventuelt legge til litt å kjøpe en trådløs multifunksjonsskriver. Hvis ikke: Fallout 3 og COD 4. + en minnepenn om du har litt til overs. Hvor finner jeg innbytte-tilbudet? eller misforstod jeg? Endret 26. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvilke innstillinger må jeg endre for å få hele pcen min på Engelsk? Vil gjerne ha det nå. går det ikke an å laste ned engelsk språkpakke da ? google it! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvilke innstillinger må jeg endre for å få hele pcen min på Engelsk? Vil gjerne ha det nå. går det ikke an å laste ned engelsk språkpakke da ? google it! Spørr her før jeg googler vettu ^^ Men hvis jeg må downloade så shiter jeg i det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvilke innstillinger må jeg endre for å få hele pcen min på Engelsk? Vil gjerne ha det nå. går det ikke an å laste ned engelsk språkpakke da ? google it! Spørr her før jeg googler vettu ^^ Men hvis jeg må downloade så shiter jeg i det. Trodde du virkelig at de hadde alle språkene i verden lagt klare inni OS-et eller? Du kjører XP antar jeg. Du kan installere språkpakke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ah crap. Klarte å bruke 65 euro på Steam på noe jeg egentlig ikke hadde lyst på . Får jobbe meg igjennom det, kanskje jeg liker det etterhvert. Ellers er alt strålende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Neimen pus da.. Du tolker det som om jeg er fryktelig sint, hver gang jeg svarer deg litt strengt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Neimen pus da.. Du tolker det som om jeg er fryktelig sint, hver gang jeg svarer deg litt strengt. Unnskyld..men...hva snakkeehht..vi om..igjen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ah crap.Klarte å bruke 65 euro på Steam på noe jeg egentlig ikke hadde lyst på . Får jobbe meg igjennom det, kanskje jeg liker det etterhvert. Ellers er alt strålende. Hvordan klarte du det? Og hva brukte du det på? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God jul. (: WAZP? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Lost Odyssey er frustrerende med fiender som skader meg 4x så mye helse figurene mine har og som er umulige å drepe. Skulle vært ulovlig å lage sånne bosser i spill, folk kan jo dø av vulkan-aktig blodtrykk! :wallbash: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hvordan klarte du det? Og hva brukte du det på? Telltale Pack. Det viste seg å være ganske underholdende om en var i humør for humoristisk puzzlesolving (oh yea, kan ikke norsk). Sies at hver episode tar rundt en 3-4 timer, og det er 11 episoder, og en hel sesong med Strong Bad (sikkert like langt de og) og i tillegg to spill med Bone. Var bare ikke akkurat det jeg forventet, men ser ut som det gir et godt avbrekk fra studier når jeg begynner på det igjen (funker på laptopen og ). Sovetiiid . Endret 27. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg