Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, men blir kanskje "studerte" til januar. Må stå på minst 1 av 2 eksamener, og jeg har ikke hatt ork nok til å lære meg detaljene inn og ut. Synes ikke det er særlig gøy her, og studiet var egentlig ikke så interessant som jeg trodde. Liker mer å forstå saker og ting enn å sitte og pugge 40 000 sider, for så å sitere dem mest mulig riktig.

Nå venter verneplikta om jeg dropper ut, og studielånet er såpass høyt at jeg kanskje må få meg jobb, *grøss*.

Blir nesten en deppetråd/medisintråd-post dette her.

Mye lesing på medisinstudiet, tenker jeg. Ikke bare bare å finne ut hva man vil gjøre her i livet. Antar at dette er det første studiet du har prøvd deg på? Jeg valgte også feil første gang, men nå tror jeg at jeg har funnet min "nisje". :) Håper det ordner seg for deg. Prøv å nyte jula og ikke stress for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nesten en deppetråd/medisintråd-post dette her.

Ikke om vi ler av det?

Godt poeng! Akkurat nå sliter jeg mest med å velge om jeg skal se en av de mange usette filmene, seriene, eller kjøre gjennom et singleplayer-campaign i et spill.

Det er også litt gøy å se Melisma battle it out i Sjekketråden.

Det er umulig for meg å unngå å stresse før eksamen, men da jeg satt i leserommet for et par uker sida fikk jeg høre at jeg virka veldig rolig. Kanskje fordi jeg hadde 2 stk fra gruppa mi ved siden av meg som skulle opp i eksamen de neste dagene, eller kanskje jeg faktisk har lært meg å takle stress nå? Hm.

Hvordan fant du ut at du valgte feil Sid?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg fikk en utedass til jul av jobben min..

Fikk den ikke selv en gang, men den ble sendt ned til Afrika.

Hvordan skal jeg tolke dette?

At du gjør en skikkelig dritt-jobb.. :p

Mon tro om ikke jeg skal gi deg en litt forsinket julegave Mathias, jeg tror en kan få kjøpt hammere særdeles billig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Haha, Gleder meg Jon Ivar! :!:

Joa, men hadde jeg enda fått den selv..!

At du ikke får den betyr at du gjør en så stor dritt-jobb at du ikke engang er verdig nok til og få den.

Jeg villle tatt det som et særdeles dårlig tegn..

Bare pass deg, kanskje jeg kommer og leverer den hammeren personlig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg og Mimir kommer, så forventer en hammer Jon Ivar..!

A deal is a deal..

Så fort lønninga kommer stikker jeg innom nærmeste jernvarehandel og kjøper meg en hammer... :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...