Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Leverer de til utlandet? Genialt.

For å ikke utelukkende fremstå som en sytepave, må jeg legge til at det er fordeler i dette landet også. Vodkaflasker til 40 spenn, en god saftis hvis navn jeg ikke kommer på i farta (cool-noe?), og melk man kan drikke uansett hvor lenge den står i kjøleskapet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kunne ikke se Maaruds Sourcream and Onion lengre oppe her, så slenger til den. Tror nesten den sorten kan være en av hovedgrunnen til at jeg la på meg 15 kilo et år. :ermm:

Kondolerer WheelMan

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Kunne ikke se Maaruds Sourcream and Onion lengre oppe her, så slenger til den. Tror nesten den sorten kan være en av hovedgrunnen til at jeg la på meg 15 kilo et år. :ermm:

15 kg? Give. Eller, 10 hvertfall. Slitsomt å ha tynne gener/dårlig matlyst, jobber meg allerede i hjel @ 82 kg.

Liker Sørlandschips med havsalt best av Sørlandschipsene, og det er vel det beste potetgullet om man kombinerer det med alkohol og/eller salsadippen til Kims.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

For å ikke utelukkende fremstå som en sytepave, må jeg legge til at det er fordeler i dette landet også. Vodkaflasker til 40 spenn, en god saftis hvis navn jeg ikke kommer på i farta (cool-noe?), og melk man kan drikke uansett hvor lenge den står i kjøleskapet.

Nei, du må kjøpe fra et annet land i EU, men du kan for eksempel høre med en butikk i Sverige?

Lenke til kommentar

Nei, du må kjøpe fra et annet land i EU, men du kan for eksempel høre med en butikk i Sverige?

EU-shoppen på svenskegrensa. Den som nettopp har vært på nyhetene for svindel. Prøv den!

Lenke til kommentar
Ja, Slovakia er i EU, men Euroen har ikke kommet hit enda. (Håper ikke ting blir dyrere, bankkontoen blør nok etter skolepengene er betalt)
Det vil nok desverre bli noe dyrere over hele linjen. Som man så både på Kypros og i Slovenia, brukte svært mange salgsinstanser overgangen til Euro som en unnskyldning for å runde prisene oppover og ellers justere prisene på hele utvalget varer.

Når det gjelder chipsen din, hvorfor ikke få en fra Norge til å sende ned til deg mpot at du overfører penger?

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt over det før nå. Å importere potetgull er ikke det første man tenker på midt i studietida.

Noen hevdet at prisøkningene har kommet på forhånd. Det er for eksempel mulig å betale med Euro i nesten alle butikker nå, og overalt har de limt på lapper med kursen og nøyaktig utregning.

Slovakerne har ikke særlig å rutte med for tida, du kan tenke deg selv når de tjener 25% av det lavtlønnede nordmenn tjener, og prisene ligger på 40-50% av norske nivåer.

En kebabsjappe jeg pleide å spise på måtte stenge. Befolkningen handlet ikke nok der. Han merket en tydelig strøm av kunder i perioden etter den vanlige lønningsdagen, men så ble det mindre og mindre besøk. Folket hadde rett og slett ikke råd til å spise der.

EDIT: Grammar. Liten ekstra-historie.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ja, men blir kanskje "studerte" til januar. Må stå på minst 1 av 2 eksamener, og jeg har ikke hatt ork nok til å lære meg detaljene inn og ut. Synes ikke det er særlig gøy her, og studiet var egentlig ikke så interessant som jeg trodde. Liker mer å forstå saker og ting enn å sitte og pugge 40 000 sider, for så å sitere dem mest mulig riktig.

Nå venter verneplikta om jeg dropper ut, og studielånet er såpass høyt at jeg kanskje må få meg jobb, *grøss*.

Blir nesten en deppetråd/medisintråd-post dette her.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...