Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ja, er det jeg sier.. Det er en kombinasjon av det at nordmenn ALLTID skal herme etter amerikanerne eller engelskemennene, pluss at filmingen(kamera og utseende på filmen er dritdårlig) Jævla amatører! Og har vi bare 5 skuespillere her i landet? Det er jo de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene jo! Edit: nå snakker jeg ikke bare om film, men også tv programmer.. serier og underholdning på tv. Herme herme herme.. Den som tier, samtykker! Ja, vi har ikke så veldig mange skuespillere her i landet. Men det er jo noen som prøver å komme igjennom, og filmer som kommer på kino med helt ukjente folk. Dog er det ikke verdensklasse-filmer, men det er ihvertfall et forsøk på å få flere skuespillere... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 En stykk døgnrytme, takk. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg blir bare flau av norsk film.. Vi er så amatører.. Pluss at de fleste tv seriene/underholdningsprogrammene vi har er kopiert fra amerkansk eller engelsk tv.. Senkveld med Thomas og Harald? Late Show med David Letterman feks.. Endret 26. desember 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg blir bare flau av norsk film.. Vi er så amatører.. Da kan du gjøre som jeg skal, ta deg en tur på filmen "Yes Man" med Jim Carrey idag! Det er premiere og greier. Gleder meg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jim Carrey er en vinner ja Den må jeg dra og se! Kanskje i morgen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 De gales hus er en av mine favorittfilmer, og den er norsk. Den er rett og slett utrolig vakker. Så etter min mening begynner norsk film å ta seg opp. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er så sur på mamma nå - hun har ikke kjøpt noe godteri til romjula >:-( "Mamma, hvorfor har vi ikke noe godt?!" "-Vi har da masse godt, vi har nonstop og pepperkaker!" Her er det litt omvendt... "Mamma, har vi ikke noe grønnsaker?" "Joda, vi har gulerøtter." Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lo høyt gjennom hele Kill Buljo, men jeg var i rimelig godt humør den dagen. Ellers er ikke interessen for norsk film særlig høy på denne kanten heller. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er Dina filmen skuffa skikkelig, i og med at jeg faktisk heter Dina. Tenkte jeg skulle gi den en sjans, men neeeeida. Nok en psyk kjedelig, innhold som man ikke helt skjønner, dialoger som er merkelige og som man ikke klare å følge med i helt, pluss at det alltid skal være en eller annen naken scene der det skjer merkelige syke ting Filmene skal liksom være så spesielle at de blir helt fjerne! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er så sur på mamma nå - hun har ikke kjøpt noe godteri til romjula >:-( "Mamma, hvorfor har vi ikke noe godt?!" "-Vi har da masse godt, vi har nonstop og pepperkaker!" Her er det litt omvendt... "Mamma, har vi ikke noe grønnsaker?" "Joda, vi har gulerøtter." Du må heller spør annerledes til å begynne med "Mamma, har vi ikke noe godt? Åharvidet?Sågreitdagårjegogtarmeglitt,da!" "Men...Hva?.....Jo.." Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her er det litt omvendt... "Mamma, har vi ikke noe grønnsaker?" "Joda, vi har gulerøtter." Du må heller spør annerledes til å begynne med "Mamma, har vi ikke noe godt? Åharvidet?Sågreitdagårjegogtarmeglitt,da!" "Men...Hva?.....Jo.." Men.. jeg vil ha grønnsaker eller frukt. Har spist alt for mye sjokolade nå. :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jim Carrey er en vinner ja Den må jeg dra og se! Kanskje i morgen! Med den setningen viser det seg at du ikke har rett til å kommentere andre sine valg av humoristiske filmer. Men.. jeg vil ha grønnsaker eller frukt. Har spist alt for mye sjokolade nå. :/ Gulrøtter, bananer og agurk. Fantastisk utvalg her :!: . Men har sjokolade, iskake og potetgull tilgode da . Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Chokkelade: De som ikke liker Jim Carrey, ja de kan umulig ha en god sans for humor. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå skal jeg snart dra å se på Yes Man. Wish me luck! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Chokkelade: De som ikke liker Jim Carrey, ja de kan umulig ha en god sans for humor. Om jeg har lyst til å se på en retardert baby så går jeg heller og ser på en retardert baby. Norsk film som er artig: Svidd neger. Endret 26. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 wow, interessant emne dere diskuterer! hahaha, ostepop faktisk Ostepop er da en gjenganger i forumkafeen Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Nå skal jeg snart dra å se på Yes Man. Wish me luck! Good luck mister! Chokke: hahaha Herrbrun: Da har man gått tom for emner føler jeg.. når man må ty til å snakke om illeluktende snacks.. Endret 26. desember 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor spise ostepop når vi er velsignet med så mye godt potetgull her i landet? Superchips m/salt og pepper, Taco Chips - Cheese (Maarud?), Snack Chips Ahhhh, drømmer meg bort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Quicko: Lite godt potetgull i øst-europa? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor spise ostepop når vi er velsignet med så mye godt potetgull her i landet? Superchips m/salt og pepper, Taco Chips - Cheese (Maarud?), Snack Chips Ahhhh, drømmer meg bort. Du glemte Sørlandchips! Den beste av de alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg