Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hehehe den der var konge snorre! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hva ville du valgt, liksom? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...p;id=194672.jpg Hmm, åssen er de dyre barbersettene i forhold til det å kjøpe nye blader osv? Og er de bedre iforhold til irritasjon på hud? (Blir jææævli lett rød på halsen) Endret 17. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hehehe den der var konge snorre! Mange syke auditions episode 1 sesong 7! Fy søren så mange rare mennesker som vil komme på TV. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 n00b!!!!111!! Tar da ikke mer en ett minutt: Vreng dynetrekket, hold i de innerste hjørnene på innsiden (utsiden) av trekket og ta tak i dyna. Vreng trekket over og rist mens du holder i hjørnene. Ta tak i hjørnene på kortsiden og rist for perfekt resultat. Ofte er åpningen på langsiden av trekket, og da fungerer det heller dårlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Rasch, jeg har bært stein. Sånne tunge som veier 10-15 kg per stykk. 250-300 sånne i fjor sommer. Og jeg har vært vaskehjelp på et legesenter og kundeservice på IT-avdelinga på et sjukehus fylt med leger og sykesøstre som tror skjermen er PCen og møtt av idiotiske spørsmål som tærte på tålmodigheten i et par måneder. Og om det å bære et favn ved opp en isete bakke og stable den pent og pyntelig opp, regnes som ærlig arbeid. Så gjør jeg det sånn annenhvert år. KristofferB, god løsning, når enden er på kortsiden av trekket. Dog jeg pleier bare å ta tak i hver ende, føre de inn til de øverste hjørnene, holde fast og riste. Enda raskere og du slipper å vrenge det. Men denne var på langsida, og da er det plutselig ikke like enkelt. edit: Samt klart å slippe unna militæret og siviltjenesta og alt mulig. Det kan vi regne som godt utført ærlig arbeid ^^ Endret 17. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ofte er åpningen på langsiden av trekket, og da fungerer det heller dårlig. Uenig. Gjorde det i stad og det tok ikke lange tiden. Uansett, trikset er å holde i hjørnene på utsiden av trekket og få tak i hjørnene på dyna på innsiden av trekket. Derfra er det bare risting. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Haha, så mange syke mennesker på auditioner. Edit: Tenker nå på reaksjonen hennes etterpå. Lea-stylen hennes er jo litt artig. :-D Endret 17. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Se filmen hos Youtube Haha, så mange syke mennesker på auditioner. Hun minner om hun dama i canonball filmen! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hmm, åssen er de dyre barbersettene i forhold til det å kjøpe nye blader osv? Og er de bedre iforhold til irritasjon på hud? (Blir jææævli lett rød på halsen) Ofte er det bare tilbehøret det skorter litt på. I tillegg til å varme opp ordentlig før barberingen kan man slenge på en barberingsolje før man påfører kremen/skummet og bruke en lindrende krem i etterkant (fuktighetskrem er ikke feminint etter at man har lekt med kniv i ansiktet). Men, altså, de doble bladene den typen høvler bruker holder seg bedre, så om du lar det samme bladet stå i litt lenge vil du merke mindre til det. Og slike Feather-blader er skarpere enn, tja, lyssabler, og det kan jo også kanskje hjelpe litt. Masse lærerikt her: http://www.barbershop.no/forum/ Endret 17. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm, åssen er de dyre barbersettene i forhold til det å kjøpe nye blader osv? Og er de bedre iforhold til irritasjon på hud? (Blir jææævli lett rød på halsen) Ofte er det bare tilbehøret det skorter litt på. I tillegg til å varme opp ordentlig før barberingen kan man slenge på en barberingsolje før man påfører kremen/skummet og bruke en lindrende krem i etterkant (fuktighetskrem er ikke feminint etter at man har lekt med kniv i ansiktet). Men, altså, de doble bladene den typen høvler bruker holder seg bedre, så om du lar det samme bladet stå i litt lenge vil du merke mindre til det. Og slike Feather-blader er skarpere enn, tja, lyssabler, og det kan jo også kanskje hjelpe litt. Masse lærerikt her: http://www.barbershop.no/forum/ Hmm, ikke dum side, slett ikke dum. Bookmarked, og jeg handler nok litt derfra etterhvert - må bare få penger igjen først! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Interessant, kanskje jeg skal prøve en gammeldags høvel ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 God kveld i natten. Bare jeg som er ugletrøtt? Starta opp Gladiator extended, men måtte gi opp.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hun minner om hun dama i canonball filmen! Dodgeball* Jeg tenkte NØYAKTIG det samme. Freaky. Endret 18. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Se filmen hos Youtube Fyren er gal. Hvor mye stoff har den fyren tatt for å bli så grillet i topplokket? oO Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Herregud så irriterande den MI-loopen i bakgrunnen vart. Eg er overbevist om at Tom er den nye Messias. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Edit: Tenker nå på reaksjonen hennes etterpå. Lea-stylen hennes er jo litt artig. :-D Hun heter Leia.. Får gå og sove, jobb i mårra. Må opp halv ti Endret 18. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Natta mushi =) Jeg spiser kinderegg, så åpna jeg en av "eggeplommene" (det gule plastegget), og inni var det en figur. I to deler. En overdel og en nedre del. Og så fulgte det med bruksanvisning på hvordan du satte den sammen. Herre, er vi dumme amerikanere hele gjengen, eller? *oppgitt* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk du det til, da? ^^Hysj, han konsentrerer seg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ah, har en slik følelse at alt går til helvette =\ Menmen, jeg lever enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg