L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan man spise for mange klementiner? Ja. Du kan bl.a. risikere diare Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Klementiner nytes best hele. Det er faktisk mye bedre enn å spise én og én båt Endret 26. desember 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ostepop er digg. Punktum. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gå og ta deg en bolle.....ostepop er forvokst kukost Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Teiting. Ostepop er godt. Cheez Crunchers er enda bedre da. Men smaken er jo som kjent som baken, så du får kose deg uten ostepop. Jeg kan få din kvote Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Såklart kan du det Kjøper du inn noen peanøtter da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gjerne det. Vi kan bytte Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ostepop er udigg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg kom på en ting, hva om noen skal tømme søpla? Må jo lukte, haha. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 wow, interessant emne dere diskuterer! hahaha, ostepop faktisk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er Disaster Movie noe morsom eller er den bare kjedelig? (Parodifilm av regissørene fra Epic Movie og Scary Movie servien, har ikke forhåpninger til filmen). Og ja, ostepop er forferdelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ostepop er digg Smells like ass, but taste like heaven...Det bør de si på reklamen BTW Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Alle parodifilmer laget etter 2000 er generelt forferdelige Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Alle parodifilmer laget etter 2000 er generelt forferdelige Vel, må si jeg fant Superhero Movie underholdende. Vel vel, får gi den en sjanse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Alle parodifilmer laget etter 2000 er generelt forferdelige Hot Shots og Hot Shots Part Deaux er de eneste parodifilmene som faktisk er morsomme. edit: Nesten hvertfall Endret 26. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sånne parodi filmer synes jeg har blitt så overdreven toaletthumor i de siste åra, at det ikke er morsomt lenger.. Filmene blir så like etterhvert.. Men en ting er bombesikkert, nordmenn kan ikke lage god film... Svenskene og danskene slår oss så det holder! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Se filmen hos Youtube Minner Sånne parodi filmer synes jeg har blitt så overdreven toaletthumor i de siste åra, at det ikke er morsomt lenger.. Filmene blir så like etterhvert.. Men en ting er bombesikkert, nordmenn kan ikke lage god film... Svenskene og danskene slår oss så det holder! så du sier at Kill Buljo er dårlig Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Ja, er det jeg sier.. Det er en kombinasjon av det at nordmenn ALLTID skal herme etter amerikanerne eller engelskemennene, pluss at filmingen(kamera og utseende på filmen er dritdårlig) Jævla amatører! Og har vi bare 5 skuespillere her i landet? Det er jo de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene jo! Edit: nå snakker jeg ikke bare om film, men også tv programmer.. serier og underholdning på tv. Herme herme herme.. Den som tier, samtykker! Endret 26. desember 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ja, er det jeg sier.. Det er en kombinasjon av det at nordmenn ALLTID skal herme etter amerikanerne eller engelskemennene, pluss at filmingen(kamera og utseende på filmen er dritdårlig) Jævla amatører! Og har vi bare 5 skuespillere her i landet? Det er jo de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene jo! Edit: nå snakker jeg ikke bare om film, men også tv programmer.. serier og underholdning på tv. Herme herme herme.. Den som tier, samtykker! Kill Buljo var egentlig noe gutta bak det kokte sammen til et skoleprosjekt...Det var fansen som fikk den til film, og den er genial...Det er en lavbudsjettsfilm. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er så sur på mamma nå - hun har ikke kjøpt noe godteri til romjula >:-( "Mamma, hvorfor har vi ikke noe godt?!" "-Vi har da masse godt, vi har nonstop og pepperkaker!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg