Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha, så kort oppsummert sprengte en bombe i 1940, og nå 250 år senere skal vi utforske litt? Aka 2008 never happened? Sort of..

Liker sånn musikk btw, selvom jeg får litt Auschwitz-assosiasjoner.

Noe mer riktig vil bli i de baner at USA annekterte Canada og Kina invaderte Alaska i 2070 eller noe slikt, hvorpå det brøt ut en atomkrig som sprengte store deler av USA til kattesand. Du som spiller slippes inn i dette scenarioet et par hundre år etter, og kan velge å følge en mainquest relatert til å finne din egen far, eller å bare sprade rundt verden som du selv lyster på jakt etter gull og grønne skoger. En blanding av rollespill og FPS er en grei kategori å plassere selve gameplayet inn i. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Aha, så kort oppsummert sprengte en bombe i 1940, og nå 250 år senere skal vi utforske litt? Aka 2008 never happened? Sort of..

Liker sånn musikk btw, selvom jeg får litt Auschwitz-assosiasjoner.

Noe mer riktig vil bli i de baner at USA annekterte Canada og Kina invaderte Alaska i 2070 eller noe slikt, hvorpå det brøt ut en atomkrig som sprengte store deler av USA til kattesand. Du som spiller slippes inn i dette scenarioet et par hundre år etter, og kan velge å følge en mainquest relatert til å finne din egen far, eller å bare sprade rundt verden som du selv lyster på jakt etter gull og grønne skoger. En blanding av rollespill og FPS er en grei kategori å plassere selve gameplayet inn i.

Det virker fristende etter å ha lest den biten der.. Du vil altså si at det har vært penga? Jeg tror nesten jeg går for det da, COD er jo bare et vanlig FPS, men F3 gir deg noe litt nytt.. Takk Fargy.

*sørge over Eartha Kitt* :(

Jepp jepp =/

Lenke til kommentar

COD 4 består stort sett av å følge en sti fra A til B mens man ved jevne intervaller pumper ut skudd mot diverse mål eller ser på sciptede eksplosjoner. I fallout 3 har man friheten til å gå hvor man føler for det, og jeg fant ihvertfall mer underholdning i å traske inn i solnedgangen i en utsprengt verden mens gamle slagere fra en svunnet tid knitret igjennom høytaleren enn jeg fikk fra COD 4. Men så er jo Fallout 3 single player only mens cod er både sp/mp.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

F3 har ikke online nei, det trekker ned en del, er et stort pluss å spille med venna. Kanskje jeg kjøper begge? Vi får se.. Stemmer at COD er bare A til B og skyting i mellom, men COD4 slo såpass igjennom fordi det var så gjennomført på grafikken og effektene.. Det var litt nytt og er kanskje et av de beste FPS'a.

Edit: Men tar kvelden jeg. Natta.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...