L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det eksempelet ditt var i grunn jævlig bra, dorian. Det var så harry at selv ikke jeg hadde funnet på å bruke noe slikt. And I pride myself in my harryness. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ah, gotta love the 50s (?)! Traileren er rimelig 50s også Men spillet utspiller seg vel i 2270 eller noe sånt? Hmm, jeg skjønner ikke? Et tiår for mye, sangen i klippet er en coverlåt gjort i 41, av gruppen "the ink spots". Spillet i et nøtteskal består i år traske rundt i et post-apokalyptisk landskap som representerer USA etter en ødeleggende atomkrig på 40-tallet, 250+ år etter hendelsen, mens man hører på de siste oppdateringene fra spillverden og litt ispedd retromusikk som demonstrert i klippet ovenfor, kringkastet fra en radiostasjon en eller annen plass i ødemarken. Det er et førstepersons FPS satt til en verden som fortsatt er i ruiner,hvor lovløsheten hersker og radiaktiviteten har gitt seg dramatiske utslag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ta på deg bobledress og stikk på nærmeste kjøpesenter, og be jenten bak skranken velge ut noen antrekk til deg. Er det ikkje slik ein alltid gjer det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ah, gotta love the 50s (?)! Traileren er rimelig 50s også Men spillet utspiller seg vel i 2270 eller noe sånt? Hmm, jeg skjønner ikke? Et tiår for mye, sangen i klippet er en coverlåt gjort i 41, av gruppen "the ink spots". Spillet i et nøtteskal består i år traske rundt i et post-apokalyptisk landskap som representerer USA etter en ødeleggende atomkrig på 40-tallet, 250+ år etter hendelsen, mens man hører på de siste oppdateringene fra spillverden og litt ispedd retromusikk som demonstrert i klippet ovenfor, kringkastet fra en radiostasjon en eller annen plass i ødemarken. Det er et førstepersons FPS satt til en verden som fortsatt er i ruiner,hvor lovløsheten hersker og radiaktiviteten har gitt seg dramatiske utslag. Aha, så kort oppsummert sprengte en bombe i 1940, og nå 250 år senere skal vi utforske litt? Aka 2008 never happened? Sort of.. Liker sånn musikk btw, selvom jeg får litt Auschwitz-assosiasjoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ta på deg bobledress og stikk på nærmeste kjøpesenter, og be jenten bak skranken velge ut noen antrekk til deg.Er det ikkje slik ein alltid gjer det?Er vel det så en får vel et brødhau som liker klær til å plukke deg ut noe random.Nehh...takke seg til å bare kunne ta på seg noe random som ligger i kleskapet og ta det på og ikke bry seg om hvordan den matcher med den og om den er pen eller ikke Pus: har jeg vel da ikke! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Man vet man har rare folk på msn når man blir bedt om hjelp til å finne info om breath control Endret 26. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Man vet man har rare folk på msn når man blir bedt om hjelp til å finne info om breath control Det er vel ikke det rareste du har blitt bedt om, for å si det sånn. b-real, din nerd. Skal vi ikke legge oss? Endret 26. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvordan da? Detaljer? Hvilken som helst måte bare jeg fikk hørt plataeu live Det er vel ikke det rareste du har blitt bedt om, for å si det sånn.Faktisk ikke. Det er det som skremmer meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Man vet man har rare folk på msn når man blir bedt om hjelp til å finne info om breath controlJeg følte meg litt truffet der. Og bare for å få det oppklart, så skal ikke infoen settes ut i live. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Man vet man har rare folk på msn når man blir bedt om hjelp til å finne info om breath control Det er vel ikke det rareste du har blitt bedt om, for å si det sånn. Breath Control er ganske heavy, ikke undervurder det! l4r5: Som i synging, sex, eller bare sånn generelt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) l4r5: Som i synging, sex, eller bare sånn generelt?Faktisk alle tre. Neida... Som i sex. Endret 26. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du hadde undervurdert det du også, om L4r5 fortalte deg om sine opplevelser og eventyr. ^^, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 b-real, din nerd. Skal vi ikke legge oss?Møøøø *traske* Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kva er det beste albumet til Madrugada? Skal laste ned eit no tenkte eg, etter å kun ha høyrt hitsingler på radio. Fra iTunes selvsagt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er vel det så en får vel et brødhau som liker klær til å plukke deg ut noe random.Nehh...takke seg til å bare kunne ta på seg noe random som ligger i kleskapet og ta det på og ikke bry seg om hvordan den matcher med den og om den er pen eller ikke Det blir ikke random, men jentene som jobber der kan sjeldent noe mer enn klær. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Heldigvis gjør han ikke det såe Vanlig: Gå på et yogakurs Synging: Begynn i kor/sang-skole Sex: Eplefe? Ellers har jeg ikke peiling på noe med breath control, men det er ikke akkurat det første jeg skal få doktorgrad innen heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kva er det beste albumet til Madrugada? Skal laste ned eit no tenkte eg, etter å kun ha høyrt hitsingler på radio. Fra iTunes selvsagt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kva er det beste albumet til Madrugada? Skal laste ned eit no tenkte eg, etter å kun ha høyrt hitsingler på radio. Fra iTunes selvsagt ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har du fått deg ridepisk, b-real? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg