Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg spammer forum. Føler meg utro siden det ikke er diskusjon.no da. :(

Relax, en trenger litt variasjon av og til.

Liker spesielt VG og Dagbladet sine artikkler. Der de med magisk kraft klarer å dreie ut en mindre viktig, liten sak over flere lange artikkler.
Aviser selger det som folk vil lese og folk vil lese drit så..jah...goooooooooooooo driiiiiiiiitttt!

Noen som kjeder seg en kveld eller?
Slikt kan du også formulere det, ja. ASL?
ASL er så 1990. Spør heller om størrelsen min.
Km?
Now we are talkin baby.
Lenke til kommentar

Det var noen forferdelige metallskjorter som ble postet for noen timer siden. Band-t-skjorter generelt er utrolig stygge, enten det er et gigantisk bilde av Tupac eller Kurt eller bare uleselig skrift, men de var spesielt lite pene. Jeg har kun sett langhårete svette gutter og særdeles ekle jenter gå kledd sånn.

Lenke til kommentar
Det var noen forferdelige metallskjorter som ble postet for noen timer siden. Band-t-skjorter generelt er utrolig stygge, enten det er et gigantisk bilde av Tupac eller Kurt eller bare uleselig skrift, men de var spesielt lite pene. Jeg har kun sett langhårete svette gutter og særdeles ekle jenter gå kledd sånn.

Du hadde tatt kurt. Bare innrøm det. Selv jeg hadde tatt kurt.

Lenke til kommentar

Ekle jenter? Hello there, emokid (trodde du likte dem, jeg).

Det begynner å bli "in" blandt jentene på mote.no. De prøver å være noe de ikke er.

Lenke til kommentar

Så ifølge steffy så burde vi gå slik:

Gay-parade-1998-002.jpg

Og hvem faen er kurt?

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Wow, fisker inn respons på den.

Lars: Jepp. Jeg hadde også tatt James Dean, men dukker du opp med en t-skjorte med et gigantisk bilde av ham på så ser du dum ut. Eksempel

Lillium: Jeg liker emojenter, men de må fortsatt være pent kledd. Jeg liker også blonde jenter som går i rosa klær, men det må fortsatt være pent og matchende.

Breal: Jeg er usikker på om noe av det jeg skrev der hintet til hva jeg synes folk skal gå med, men de du poster bilde av har matchende hatt og undertøy. Det er mer enn 90% av folk kan skryte av. ^^

Lenke til kommentar

Sjølv føretrekk eg A1 eller Westlife. Eller kanskje dei nye.. Jonas Brothers trur eg namnet er.

Lenke til kommentar
b-real du har misforstått totalt.
Jeg orket ikke å google så jævla mye.

Breal: Jeg er usikker på om noe av det jeg skrev der hintet til hva jeg synes folk skal gå med, men de du poster bilde av har matchende hatt og undertøy. Det er mer enn 90% av folk kan skryte av. ^^
Gid vi var like flinke som deg til å vite hva en skal ha på oss. Hva skal jeg ta på meg i morgen synes du?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du hadde tatt kurt. Bare innrøm det. Selv jeg hadde tatt kurt.

Hvordan da? Detaljer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...