CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. GL HF. Holder på skolen for min del. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. GL HF. Holder på skolen for min del. Har ikkje hatt nynorsk på VGS enda eg. Merkeleg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Åssen er prisene i nettbutikken til platekompaniet i forhold til prisene i butikken? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. GL HF. Holder på skolen for min del. Har ikkje hatt nynorsk på VGS enda eg. Merkeleg. Nynorsk er vakkert. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Åssen er prisene i nettbutikken til platekompaniet i forhold til prisene i butikken? Ganske så jamne vil eg si. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. GL HF. Holder på skolen for min del. Har ikkje hatt nynorsk på VGS enda eg. Merkeleg. Fy. Vi har skrevet stil på stil Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fargoth: (...) Når det gjelder COD eller F3, så er ikke musikk det jeg bryr meg så mye om (Når det gjelder spill) .. Jeg bryr meg om gameplay og heftig FPS, noe jeg innbiller meg COD har mer av. Og at COD blir billig i fremtiden er heller ikke så viktig, bare det er bra nok.Vel da er jo valget enkelt, COD er et heftig fps i tradisjonell forstand, i fallout 3 har man somregel ikke nok ammo til å skulle spille det som et FPS uansett.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. Do iit! ..kremt* Gjer deeet! Åssen er prisene i nettbutikken til platekompaniet i forhold til prisene i butikken? Prisar nettbutikk < Prisar butikk Nynorsk er vakkert. Eg hadde aldri i min villaste hugleik trudd at nokon kunne komme med eit slik eit utspel i forumkaféen. Lenke til kommentar
Cyberblack Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Arabisk er vakkert. Men er likar ikkje araberar Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hygelegg å sjå nynorsk folket koma til forumkafeen (har ikkje skreva nynorsk på ein god del år no.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Men er likar ikkje araberar Ta det der et annet sted. Fargoth: (...) Når det gjelder COD eller F3, så er ikke musikk det jeg bryr meg så mye om (Når det gjelder spill) .. Jeg bryr meg om gameplay og heftig FPS, noe jeg innbiller meg COD har mer av. Og at COD blir billig i fremtiden er heller ikke så viktig, bare det er bra nok.Vel da er jo valget enkelt, COD er et heftig fps i tradisjonell forstand, i fallout 3 har man somregel ikke nok ammo til å skulle spille det som et FPS uansett.. Se filmen hos Youtube Ah, gotta love the 50s (?)! Traileren er rimelig 50s også Men spillet utspiller seg vel i 2270 eller noe sånt? Hmm, jeg skjønner ikke? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Arabisk er vakkert. Men er likar ikkje araberar نعم ، اللغة العربية هي باردة Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når me er inne på emnet med folk med annan etnisk bakgrunn, leste eg på førstesida til aftenposten på litle julaftan: Det var eit stort bilde av ei pondusstripe og overskrifta gjekk noko lunde slik: Rasisme i norske tegneseriar? Så var det ein stor sak om at det blei brukt alt for lite mørkhuda i norske teikneseriar, og når det først var mørkhuda med, blei dei ofte stilt i eit dårleg ljos. Avisene no til dags har mykje å skrive om ... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller? Slikt kan du også formulere det, ja. ASL? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Arabisk er vakkert. Men er likar ikkje araberar Fint du har tilgang på nok hasjbrownies i Nederland, eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller?Slikt kan du også formulere det, ja. ASL?ASL er så 1990. Spør heller om størrelsen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller? Nei jeg spammer forum. Føler meg utro siden det ikke er diskusjon.no da. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller?Slikt kan du også formulere det, ja. ASL?ASL er så 1990. Spør heller om størrelsen min. What size are yah, mah brotah? Jeg er en jente på 16 som liker cam. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kjeder seg en kveld eller?Slikt kan du også formulere det, ja. ASL?ASL er så 1990. Spør heller om størrelsen min. Km? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg