Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fargoth: (...) Når det gjelder COD eller F3, så er ikke musikk det jeg bryr meg så mye om (Når det gjelder spill) .. Jeg bryr meg om gameplay og heftig FPS, noe jeg innbiller meg COD har mer av. Og at COD blir billig i fremtiden er heller ikke så viktig, bare det er bra nok.
Vel da er jo valget enkelt, COD er et heftig fps i tradisjonell forstand, i fallout 3 har man somregel ikke nok ammo til å skulle spille det som et FPS uansett..

Lenke til kommentar
Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund.

Do iit!

..kremt*

Gjer deeet!

Åssen er prisene i nettbutikken til platekompaniet i forhold til prisene i butikken? :hmm:

Prisar nettbutikk < Prisar butikk

Nynorsk er vakkert.

Eg hadde aldri i min villaste hugleik trudd at nokon kunne komme med eit slik eit utspel i forumkaféen.

Lenke til kommentar
Men er likar ikkje araberar

Ta det der et annet sted.

Fargoth: (...) Når det gjelder COD eller F3, så er ikke musikk det jeg bryr meg så mye om (Når det gjelder spill) .. Jeg bryr meg om gameplay og heftig FPS, noe jeg innbiller meg COD har mer av. Og at COD blir billig i fremtiden er heller ikke så viktig, bare det er bra nok.
Vel da er jo valget enkelt, COD er et heftig fps i tradisjonell forstand, i fallout 3 har man somregel ikke nok ammo til å skulle spille det som et FPS uansett..

Ah, gotta love the 50s (?)!

Traileren er rimelig 50s også :) Men spillet utspiller seg vel i 2270 eller noe sånt? Hmm, jeg skjønner ikke?

Lenke til kommentar

Når me er inne på emnet med folk med annan etnisk bakgrunn, leste eg på førstesida til aftenposten på litle julaftan: Det var eit stort bilde av ei pondusstripe og overskrifta gjekk noko lunde slik: Rasisme i norske tegneseriar?

Så var det ein stor sak om at det blei brukt alt for lite mørkhuda i norske teikneseriar, og når det først var mørkhuda med, blei dei ofte stilt i eit dårleg ljos.

Avisene no til dags har mykje å skrive om ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...