CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje jeg venter til Januar med å kjøpe spill.. Prøve demoer osv imens.. Kommer en del titler i Januar. Men takk for tipset, Chris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eneste som ikke synker, er prisen hos Nexgentel. Fikk mail om prisendring og ganske så riktig. Prisen for å ikke ha fasttelefon gikk opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje jeg venter til Januar med å kjøpe spill.. Prøve demoer osv imens.. Kommer en del titler i Januar. Men takk for tipset, Chris. Har du bare ps3? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje jeg venter til Januar med å kjøpe spill.. Prøve demoer osv imens.. Kommer en del titler i Januar. Men takk for tipset, Chris. Har du bare ps3? Bare? Er en konsoll til 3-4 tusen kroner "bare"? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje jeg venter til Januar med å kjøpe spill.. Prøve demoer osv imens.. Kommer en del titler i Januar. Men takk for tipset, Chris. Har du bare ps3? "Bare ps3"? Jeg har PC også hvis du lurer, og en gammel PS2 som støver. Og en Nintendo 64. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mente det ikke sånn.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Om man skal konkurere om færrest spillkonsoller vinner jeg glatt. ^^, Jeg har en PC som blacker ut om man kjører spill, i alle fall alle de jeg har prøvd til nå, også er jeg deleier i ett mini PS1 som ligger nedstøvet i kjelleren ett sted. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Åssen mente du det ? (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er bare nysgjerrig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ok Men da fikk du vite de konsollene jeg hadde i posten over. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hva var det folk ikke fikk til jul, som skal kjøpes da? Band of Brothers DVD eller blu-ray. Cod 4 eller Fallout til PS3. Jeg anbefaler Band of Brothers Blu-Ray og Fallout 3. Må bare skaffe HDMI kabel først Blu-ray frister, selvom det er fordoblet pris (PK).. Og når det gjelder spilla, så må jeg innrømme at COD frister mer. Overbevis meg. Kjøper du Band of Brothers på DVD har du en versjon som er verdiløs innen et par år. Blu-Ray-versjonen kan pryde hylla i lang tid fremover og du slipper å kjøpe den i HD en gang til i fremtiden. HDMI-kabel kjøper du deg snart uansett. Fallout 3 har fantastisk musikk, det har ikke COD 4. COD 4 kan du plukke opp fra den lokale billigkassen på coop obs for 99kr en gang i fremtiden, det er mindre trolig at Fallout 3 dukker opp i en slik. Endret 25. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fargoth: Ok, den med BoB kan jeg si meg enig i, så da blir det vel Blu. Når det gjelder COD eller F3, så er ikke musikk det jeg bryr meg så mye om (Når det gjelder spill) .. Jeg bryr meg om gameplay og heftig FPS, noe jeg innbiller meg COD har mer av. Og at COD blir billig i fremtiden er heller ikke så viktig, bare det er bra nok. Endret 25. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan det ikke bli en egen forening for folk som spiser høylytt. Og en lov som ikke lar de spise når andre er i nærheten?! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Åssen mente du det ? (: Eg gjettar vilt på at han lurte på om du kun hadde konsollen, utan spel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Åssen mente du det ? (: Eg gjettar vilt på at han lurte på om du kun hadde konsollen, utan spel. Yeah.. Btw, nynorsk? Du er med på den leken ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 COD er uansett ikke noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 COD er uansett ikke noe dårlig kjøp. Har spilt det hos venner, og jeg kan mildt sagt si at det er ytterst underholdene. Koster bare 299,- på elkjøp for 4ern nå, I must have. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Yeah.. Btw, nynorsk? Du er med på den leken ja Det er eg. Det liknar vel meir på dialekta mi enn det riksmålet gjer også. Har spilt det hos venner, og jeg kan mildt sagt si at det er ytterst underholdene. Koster bare 299,- på elkjøp for 4ern nå, I must have. Vurderar sjølve å kjøpe det saman med konsollen. (X360) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har spilt det hos venner, og jeg kan mildt sagt si at det er ytterst underholdene. Koster bare 299,- på elkjøp for 4ern nå, I must have. Vurderar sjølve å kjøpe det saman med konsollen. (X360) Yesh, bare husk at Live koster penger PS3's PSNetwork Online er gratis Men så er konsollen mye dyrere da.. ... men den har blu-ray! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lurer på om eg også skal prøve med nynorsk i ei lita stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg