Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Den som er død merker (i følge min tro) ikke noe til reaksjonene i ettertid. Det er likevel noe å tenke på at dersom du ikke viser "riktige" følelser overfor noens død, så kan noen andre på lista (som du kanskje er glad i) tenke at du ville reagert på samme måte i deres tilfelle. Jeg ville derfor snakket med denne/disse personen(e). Det ville i alle fall betydd noe for meg. Endret 25. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi skal finne ut hvlken flim vi skal se. Broren min (ironisk): oooh, sex and the city! *vifte med film* Meg: Den har jeg faktisk sett. Han: Gå ut og skyt deg selv. Meg: Men.. (prøver å si at det ikke var jeg som valgte det) Han: Skyt deg selv! Meg: Det var: Han: Skyt deg! Hadde [insert andre broren min sitt navn] hørt deg nå hadde han skammet seg for å være i slekt med deg! broen min er så hyggelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er det så rart i? Det er Sex & singelliv-filmen vi snakker om Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi skal finne ut hvlken flim vi skal se.Broren min (ironisk): oooh, sex and the city! *vifte med film* Meg: Den har jeg faktisk sett. Han: Gå ut og skyt deg selv. Meg: Men.. (prøver å si at det ikke var jeg som valgte det) Han: Skyt deg selv! Meg: Det var: Han: Skyt deg! Hadde [insert andre broren min sitt navn] hørt deg nå hadde han skammet seg for å være i slekt med deg! broen min er så hyggelig Søskenkjærlighet Forøvrig enig med lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er det så rart i? Det er Sex & singelliv-filmen vi snakker om Jeg vile se I am Legend, men fikk ikke viljen min pga ei annen venninne. Heldigvis stod jeg og snakka med deg i deler av filmen og gikk ikke glipp av stort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi kan se den sammen i helgen så du får med deg det du gikk glipp av? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Søstera mi er helt obsessed av Sex and the city, gaaah Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mamma Mia, og sex og singelliv er fy fy.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi kan se den sammen i helgen så du får med deg det du gikk glipp av? Åjah! Vær så snill! Bare MÅ få det med meg ass! Fikk ikke med meg når mannen til hun ene kjerringa fikk kalde føtter når de skulle gifte seg, omg! Nei, vi har bedre ting å gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva da? Se Mamma mia? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mamma Mia, og sex og singelliv er fy fy.. Mamma fikk Mamma Mia.. :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva da? Se Mamma mia? Tviler Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jubel?Nekter jeg å tro. Om han er døpt? Er det store spekulasjoner siden dattera hans ikke er det eller? Ja, han er det.Jeg aner ikke. Bare Bestemor som ba mamma passe på at en Kjell-Tore ble døpt, det var visst veldig viktig for henne. Men mamma fatta ikke helt hvem det var snakk om. o_O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er valpesjuk. Så sinnsykt óg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva har folk gjort i dag da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er valpesjuk. Så sinnsykt óg.Jeg er babysjuk. Og valpesjuk. Og kattungesjuk. Starte klubb? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 d'hear about the dyslectic Satanist? - He sold his soul to Santa. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er valpesjuk. Så sinnsykt óg.Jeg er babysjuk. Og valpesjuk. Og kattungesjuk. Starte klubb? Yeah. En jeg er sjuk etter ting jeg ikke kan ha-klubb? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er valpesjuk. Så sinnsykt óg. De kan få en av mine. Eller, ta alle fire. De hyler og skriker etter å få komme ut og leke. Ser ut som mini-isbjørner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg