Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg klarer å være forsiktig når han banker på.. Holder på å finne frem pisken og håndjernene nå, tror ikke jeg får plass inni latex BDSM klærna mine etter at jeg heiv i meg alt jeg kunne finne på juebordet i år.. men men, verdt et forsøk!

Jeg skal gjøre Brad til min Bitch.. "Have you been bad Brad?" hehehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Llandari, ja, jeg vet.

Nå er det f.eks. ikke noe middag fordi resten av familien har dratt i selskap hos noen venner, stikk i strid med hva vi pleier å gjøre denne dagen.

De vurderte ikke å vekke deg før de dro altså?

De har visst prøvd å vekke meg en gang i timen siden 12, uten at det har hjulpet noe særlig :p

Lurer på hvorfor ho tok bilde av seg og la det ut på internett.

Fordi det finnes folk som tenner på alt mulig

Ha ha, det vet jeg alt om *tenke tilbake på shady karriere*

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på, Dorian. Familyen din er fra texas right? Snakker du sånn skikkelig bredt texas-dialekt når du snakker engelsk? For det kan jeg aldri se for meg deg gjøre. Det bare passer ikke.

Pappa er født og oppvokst i California og jeg er oppvokst i en storby, så jeg snakker engelsk på samme måte som nyhetslesere i USA gjøre (non-regional diction). Stemoren min, derimot, har blant annet en far som snakker ganske tydelig Texasish. Han snakker likt som Tom Hanks i denne filmen (http://www.youtube.com/watch?v=qgx5WkwSJzU). Han er også god venn av Charlie Wilson irl. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...