Melisma Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vet ikke om jeg klarer å være forsiktig når han banker på.. Holder på å finne frem pisken og håndjernene nå, tror ikke jeg får plass inni latex BDSM klærna mine etter at jeg heiv i meg alt jeg kunne finne på juebordet i år.. men men, verdt et forsøk! Jeg skal gjøre Brad til min Bitch.. "Have you been bad Brad?" hehehe Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Llandari, ja, jeg vet.Nå er det f.eks. ikke noe middag fordi resten av familien har dratt i selskap hos noen venner, stikk i strid med hva vi pleier å gjøre denne dagen. De vurderte ikke å vekke deg før de dro altså? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) RPP please! Latex er fett. Bakgrunnsbildene mine går for tidene i en latexbekledd Bianca Beauchamp i stilrene positurer. Endret 25. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 åkkei.. Sånn! Ble jeg ikke fiiiin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lekkert. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ble litt vulgært, men fine ansiktspiercinger. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja Det ble kanskje litt mye da jeg valgte å ta bilde der jeg gomler på ibberester fra igår... Men ellers synes jeg at jeg kler svart ganske så godt! Jeg mener,,, hallo, se på meg dah! Jeg er jo playboy materiale så det holder.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Litt små pupper for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Litt små pupper for min del. Da synes jeg virkelig synd på deg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er morra di også.. Moli! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lurer på hvorfor ho tok bilde av seg og la det ut på internett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En ting jeg har lurt på, Dorian. Familyen din er fra texas right? Snakker du sånn skikkelig bredt texas-dialekt når du snakker engelsk? For det kan jeg aldri se for meg deg gjøre. Det bare passer ikke. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nikka My brotha' from another motha' ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lurer på hvorfor ho tok bilde av seg og la det ut på internett. Fordi det finnes folk som tenner på alt mulig Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nikka My brotha' from another motha' ^^ Yeah babe - ya better believe it! *high-fives, gangsta signs* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Llandari, ja, jeg vet.Nå er det f.eks. ikke noe middag fordi resten av familien har dratt i selskap hos noen venner, stikk i strid med hva vi pleier å gjøre denne dagen. De vurderte ikke å vekke deg før de dro altså? De har visst prøvd å vekke meg en gang i timen siden 12, uten at det har hjulpet noe særlig Lurer på hvorfor ho tok bilde av seg og la det ut på internett. Fordi det finnes folk som tenner på alt mulig Ha ha, det vet jeg alt om *tenke tilbake på shady karriere* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 High five - Borat-style, tilbake Nei, nå er det kake og julefjas i stua her.. Vi baksnakkes da.. (ja, min jule-humor har rammet mange denne jula, så pass opp for tørre vitser fra meg!!) Hejdå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En ting jeg har lurt på, Dorian. Familyen din er fra texas right? Snakker du sånn skikkelig bredt texas-dialekt når du snakker engelsk? For det kan jeg aldri se for meg deg gjøre. Det bare passer ikke. Pappa er født og oppvokst i California og jeg er oppvokst i en storby, så jeg snakker engelsk på samme måte som nyhetslesere i USA gjøre (non-regional diction). Stemoren min, derimot, har blant annet en far som snakker ganske tydelig Texasish. Han snakker likt som Tom Hanks i denne filmen (http://www.youtube.com/watch?v=qgx5WkwSJzU). Han er også god venn av Charlie Wilson irl. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Godt å få vite at mine illusjoner ikek knuses. Den filmen må jeg se tror jeg forresten. Har ikke fått rota meg til å se den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg