Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 sameboe: Er hu pen? Ja, hun er pen Går ikke etter stygge kvinnz heller vet du x) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da var vinterens første dag på ski gjennomført. Ble ikke så mange turene, mangler trening Digg var det uansett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) En faren min kjenner har tjenestegjort i norske hæren, fremmedlegionen OG det amerikanske forsvaret. Han har bl.a. to veldig interresante distinktsjoner. Den ene er den amerikanske POW som man får for å komme seg tilbake fra fiendlig fangeleir. Mannen er beskjeden av seg, men jeg VEIT han sitter på masse interresante historier. Han skylder på flaks at han kom seg vekk derfra. I går fikk jeg ideen over alle ideer. Jeg har jo ikke stort å gjøre om dagen så jeg har lyst til å sette meg ned med han og sette to flasker på bordet og en diktafon sånn at jeg kan få historien hans ned på papir. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve å skrive en bok. Kanskje dette er prosjektet å satse på. Mannen har vært yrkesmilitær ca. hele sitt voksene liv. Noen bør få det ned før det blir for sent synes jeg. Synes fortsatt det er trist at farfaren min døde før jeg var gammel nok til å gjøre noe slikt med han. Farfaren min var NS-sympatisør under krigen. Endret 25. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Høres ut som en god idé, l4r5. Krigshistorie er spennende, selv fikk jeg boka til "kjakan" i går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da åpnet jeg en forsinket gave, og det var enda et belte...Som så ganske harry ut, pluss at det var for stort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Den boka er god, Sirslask. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Uansett om det blir bok eller ikke, synes jeg det er en god idé. Morfaren min reiste over hele verden i store deler av livet sitt, og hadde mange fete historier på lur. Han døde for ca. 20 år sida, men mormor gjenfortalte historiene helt til hun ble senil (og historiene bare ble kluss til slutt :-p). Nå går mange i glemmeboka fordi vi aldri skrev dem ned, dessverre. Endret 25. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg som hadde tenkt å binde deg fast så du aldri kom deg ut fra soverommet Sorry lille frøken, men nå er kjettingene hengt opp her så kommer til å lenke deg fast. Ikke omvendt. Hoho, fortell mer :!: Når ordene "binde", "kjetting", "sorry" da må det være goody Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hoho, fortell mer :!: Når ordene "binde", "kjetting", "sorry" da må det være goody Jeg har gått litt berserk på orion-erotic.no og Jernia. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) aiaiaiacaramba Bokstaven J i Jul skulle blitt byttet ut med P, mye artigere med - uleaften enn juleaften - er lik p...vi har sensur her Endret 25. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sileeent niiiiight. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ... heilige nacht! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nå holder jeg på å koke kalkunkraft jeg. Hadde kalkun i går (fatterns valg ). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kalkun er digg, men ikke på julaften. Da spiser vi ribbe, men jeg tror jeg kommer til å gå over til pinnekjøtt når jeg flytter for meg selv. I dag er det restemiddag. Nam nam Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Temmelig kjipt nå i juletider å ha 3 hvite munnsår , Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kalkun er nyttårsmat. Ribbe på juleaften. Pinnekjøtt i dag. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kalkun er nyttårsmat. Ribbe på juleaften. Pinnekjøtt i dag. Mhm, enig der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Skulle helst hatt pinnekjøtt på julaften jeg da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kalkun er nyttårsmat. Ribbe på juleaften. Pinnekjøtt i dag. Enig, Kalkun er nyttårsaften...Frem til da skal det fortæres: fisk, elgstek, lammestek og sikkert no normal mat alà pizza Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Her hadde vi medisterkaker, pølse og pinnekjøtt i går. Nomnom. Forferdelig mye restmat igjen O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg