Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er glad jeg fikk en USB-minnepenn :) Min forrige har eksen min.. Hun lånte den, så ble det slutt, og dermed var den borte..

Fikk det samme, en 8gb med meget stilig design. Noe man ikke forventer av en USB-pinz.

Dæven, jeg fikk også 8gb.. Sykt ass! og du fikk ps3, det fikk jeg og! Fikk du TRANS-IT TDK-usb så skyter jeg meg selv azz.

Lenke til kommentar
Er bare å stjele den på natta om og om igjen så gir han den opp til slutt :p

hehe, det tror jeg ikke at han gjør :p

Ta den fra han da, vel.

Har ikke hjerte til å gjøre det, har fin dyne jeg, men ikke fin. Han har bare en bommullsflis, nå har han gåsedun ^^

Får gå å legge meg nå, og småstjele dyna litt forsiktig tror jeg :p

Lenke til kommentar
Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD

Desverre så kommer jeg til å være opptatt. Ellers hadde jeg glatt vært med.

Lenke til kommentar
Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD

For no dritt spill x) Jeg har Fallout3, Fifa09, GTA4, Guitar Hero World Tour.

Lenke til kommentar

For no dritt spill x) Jeg har Fallout3, Fifa09, GTA4, Guitar Hero World Tour.

Jeg fikk GH4 med trommer og GTA4 utenom, men herregud så utrolig morsomt med Kung Fu Panda =D Det må jo rocke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...