Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Joda, men når den ligger under 10 sier det seg selv at noe er galt når man sitter i en rullestol er det vel ikke så rart...dere får vel ikke akkurat trent opp alle muskler som oss andre Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Who cares lakus..? Jeg synes det var et godt poeng. "Bokstavelig talt 3 meter". Ehhh. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eller spis bly, det vil få den nesten uansett feilaktige BMI skalaen til å riste under din skrekkelige vekt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Joda, men når den ligger under 10 sier det seg selv at noe er galt Løsning: Tren knebøy Tror jeg ville holdt meg til eksplosive rykk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er glad jeg fikk en USB-minnepenn Min forrige har eksen min.. Hun lånte den, så ble det slutt, og dermed var den borte.. Fikk det samme, en 8gb med meget stilig design. Noe man ikke forventer av en USB-pinz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Joda, men når den ligger under 10 sier det seg selv at noe er galt DAMN! Sikker på at du har regna riktig? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gav samboer verdens diggeste dyne idag. Er misunnelig, vil ha den selv Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Joda, men når den ligger under 10 sier det seg selv at noe er galt Løsning: Tren knebøy Tror jeg ville holdt meg til eksplosive rykk.*knegg* - morsomme dere.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gav samboer verdens diggeste dyne idag. Er misunnelig, vil ha den selv Er bare å stjele den på natta om og om igjen så gir han den opp til slutt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Joda, men når den ligger under 10 sier det seg selv at noe er galt DAMN! Sikker på at du har regna riktig? Ja, to leger som har kommet til samme konklusjon - vi sees på forumtreffet Gav samboer verdens diggeste dyne idag. Er misunnelig, vil ha den selv Ta den fra han da, vel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er glad jeg fikk en USB-minnepenn Min forrige har eksen min.. Hun lånte den, så ble det slutt, og dermed var den borte.. Fikk det samme, en 8gb med meget stilig design. Noe man ikke forventer av en USB-pinz. Dæven, jeg fikk også 8gb.. Sykt ass! og du fikk ps3, det fikk jeg og! Fikk du TRANS-IT TDK-usb så skyter jeg meg selv azz. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er bare å stjele den på natta om og om igjen så gir han den opp til slutt hehe, det tror jeg ikke at han gjør Ta den fra han da, vel. Har ikke hjerte til å gjøre det, har fin dyne jeg, men ikke så fin. Han har bare en bommullsflis, nå har han gåsedun ^^ Får gå å legge meg nå, og småstjele dyna litt forsiktig tror jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tror du er full. noen med meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD Desverre så kommer jeg til å være opptatt. Ellers hadde jeg glatt vært med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD For no dritt spill x) Jeg har Fallout3, Fifa09, GTA4, Guitar Hero World Tour. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kung Fu Panda? Det frister. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det viser seg at det kom to spill med 360en som jeg skal få på lørdag i en pakkedeal. Hvem blir med på spillkveld på lørdag hos meg? Jeg tilbyr julebrus, salt og pepper-chips og både Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. xD For no dritt spill x) Jeg har Fallout3, Fifa09, GTA4, Guitar Hero World Tour. Jeg fikk GH4 med trommer og GTA4 utenom, men herregud så utrolig morsomt med Kung Fu Panda =D Det må jo rocke. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Spillkveld? Gief! Sa nei til noen kompiser forrige gang jeg ble invitert, fordi jeg skulle besøke fattern. Altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk GH4 med trommer og GTA4 utenom, men herregud så utrolig morsomt med Kung Fu Panda =D Det må jo rocke.Kan tenke meg det blir ekstra moro om man har litt ekstra i julebrusen. Men ALT blir jo ekstra spennende da. Eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg