KKake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 *Sørgelig historie* Nå kjente jeg en tåre presse seg frem i øyekroken. Slikt er bare trist da, spesiellt når folk faktisk sier at de skal komme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Geeks. hV4, j3g ? *Sørgelig historie* Nå kjente jeg en tåre presse seg frem i øyekroken. Slikt er bare trist da, spesiellt når folk faktisk sier at de skal komme. ... Og er julaften :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk lyst til å dra til denne gamle damen og sitte ved bordet med henne... Nå kjente jeg en tåre presse seg frem i øyekroken. Slikt er bare trist da, spesiellt når folk faktisk sier at de skal komme. Det verste er at søstra mi hadde skikkelig dårlig samvittighet for hu rakk ikke å ta seg av henne for de skulle vært fem på jobb og bare tre møtte opp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ... Og er julaften :/ Ja, det var egentlig det værste. Sånne historier som faktisk gir meg lyst til å gjøre noe for de som har det dårlig på julaften. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Thank god! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Nettopp, du er ikke mann nok til å nå 1000. Bare vent til leet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jepp, då vart ein sitjanes foran pc'en igjen. Nokre klesplagg, et par deodorantar, ein del treningsutstyr, ein keyboardadapter, og ikkje minst eit kilo bamsemums rikare. Dei to siste timane vart brukt foran mitt elektroniske piano, som eg var så oppslukt av at eg ikkje ensa ein tanke til korleis eg satt mtp. helsa. Og her sit eg, med pokkers så vondt i ryggen og gumlar bamsemums mens eg ser på filmen "Heime åleine 2". Vel overstått julaftan forumkafé! Endret 24. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Thank god! *konfetti og fløytelyd* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) hvorfor blir det en linjes mellomrom mellom linjene når jeg skriver [left.. og [center ol? Endret 24. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Nettopp, du er ikke mann nok til å nå 1000. Bare vent til leet. Drit i denne gamle dama som sikkert hadde det forferdelig, se på postcounten hans! 999! FANTASTISK! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Please, do not. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Veldig trist historie btw, se på postcounten min, skal aldri poste mer! Please, do not. Ifølge din egen signatur Ballus skal en kun sitere det en skal kommentere. Om jeg får lov vil jeg gjerne påpeke at du siterte mer enn nødvendig. Have a nice day Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Drit i denne gamle dama som sikkert hadde det forferdelig, se på postcounten hans! 999! FANTASTISK! Orker bare ikke sutre nå :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ja slikt er trist. Bestevenninda til dama jobba frivillig på fattighuset i kveld i stedet for å feire med "familien". Hu bor hos tanta og onkelen, noe hu har gjort i litt over et år nå. Mora døde av overdose da hu var lita og faren var alkoholiker. Så hu har aldri hatt noen særlig familie og bestemte seg derfor for å være på fattighuset og hjelpe til. Selv om tanta og onkelen hadde bedt henne, så følte hu ikke at hu ville feire med de. Men men. Nå er omsider kvelden over og jeg kan vel uttale meg om hvorfor jeg synes tradisjoner "sux". Det er den holdningen visse familiemedlemmer har til tradisjoner. De skal holdes, koste hva det koste vil. Noe som alltid skaper et helvetes til leven her i huset fordi storesøster ikke klarer å innse at tidene forandrer seg og jula er ikke like magisk som da man var små. Nei hu skal påtvinge hele familien julestemning og den som ikke smiler og danser ved juletreet ødelegger for andre. Så i dag var det det at jeg heller ville se på en interessant dokumentar i stedet for donalds jul og tante pose som uansett har vært sett hundrevis av ganger før.... i alle fall 20+/-. Atpåtil MÅTTE vi gå rundt juletreet. Ikke helt det samme når minstemann i huset er 19 år. Men får vel si at etter forholdene ble kvelden mer eller mindre vellykket likevel. På tross av noe leven. Endret 24. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) hold kjeft din balle Edit: mente til ballus.. Endret 24. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NEEEIIII!!! Faeen over 1000.. baaajjjss!!! tenkte jo ikke over det!! svarte faaaan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 hold kjeft din balle Edit: mente til ballus.. YOOOU!! Bastard.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NEEEIIII!!! Faeen over 1000.. baaajjjss!!! tenkte jo ikke over det!! svarte faaaan Binær postcount ftw!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmmm. Lukta på cognac-en til han far i kveld eller, Atsjonas? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg