Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Evt. Ugresset? Virker som om forholdet til meg og aces tok en brå slutt... allerede? hvorfor? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Evt. Ugresset? Virker som om forholdet til meg og aces tok en brå slutt... allerede? hvorfor? Du må sjekke PM.. tror rett og slett ikke jeg klarer å forklare det her.. datasmurf: No offence, men det ser ikke ut som om du lever et sunt liv sånt generelt! Endret 17. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du må sjekke PM.. tror rett og slett ikke jeg klarer å forklare det her.. uff da men er sikkert bare en liten dump i veien... dere klarer sikkert og finne ut av det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor være sunn når man er lykkelig som usunn? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du må sjekke PM.. tror rett og slett ikke jeg klarer å forklare det her.. uff da men er sikkert bare en liten dump i veien... dere klarer sikkert og finne ut av det ja jeg håper på det.. jeg er glad i Aces, og vil ikke miste henne.. Hun svarer ikke på PM'en min da.. sikkert bare litt optatt bare. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 American Idol er så morsomt! Spesielt de første episodene. Sitter og ser episode 1 sesong 7.^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flere som sliter med å logge inn på msn nå? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Yeeee manusforfatter streiken er over! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ja jeg håper på det.. jeg er glad i Aces, og vil ikke miste henne.. Hun svarer ikke på PM'en min da.. sikkert bare litt optatt bare. kan være hun har lagt seg til og sove da... NgZ: er litt for ille til og legges ut her :S Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Yeeee manusforfatter streiken er over! GIEF LINK! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flere som sliter med å logge inn på msn nå? Ja, jeg får ikke logget på. :\ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du må sjekke PM.. tror rett og slett ikke jeg klarer å forklare det her.. uff da men er sikkert bare en liten dump i veien... dere klarer sikkert og finne ut av det ja jeg håper på det.. jeg er glad i Aces, og vil ikke miste henne.. Hun svarer ikke på PM'en min da.. sikkert bare litt optatt bare. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ikke jeg heller:S what should i do?!?!?! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) har dere ordnet opp igjen nå? Endret 17. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Yeeee manusforfatter streiken er over! Sikker ? http://seat42f.com/site/index.php?option=c...iew&id=1424 DGA står det der, det er directors guild of america.. ikke WGA, som da er writers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg redd opp og lufta dyne og pute og madrass og hele pakka så nå er senga mi klar for soving og jeg kan ta meg en velfortjent øl Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 har dere ordnet opp igjen nå? Det ser enda dårlig ut Aces.. Hun sier noe sånt som at i den og den situasjonen, så hadde hun valgt meg, men atte det har hun jo ikke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bah. Uansett hvor kaldt og forfriskende en kald øl er, så er ikke norsk øl godt i det hele tatt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det ser enda dårlig ut Aces.. Hun sier noe sånt som at i den og den situasjonen, så hadde hun valgt meg, men atte det har hun jo ikke! jeg vet dere er skapt for hverandre... bare ta tiden til hjelp men nå legger jeg meg igjen snakkes i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg