Kexxy er sexxy! Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Der var julen over, takk og lov for det. Julen over? Julen har netopp begynt, kjære venn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da var pakkeåpningen over hvertfall. ^^ Fikk for det meste penger og filmer i år. I tilleg til en Nikon SB-800 fra folkene her da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får gaver fra en annen del av familien imorgen jeg! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk kondomdrakt! Og adapter til keyboard, slik at jeg kan plage vettet av dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Spør igjen da jeg ikke fikk er reelt svar på forrige side. Hvordan får jeg dette: XBL: "Atsjonas" "Gears 2<33" til å komme på samme linje i siggen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 god jul ^^ fikk fable 2 eneste problemet er at xboxen min er på rommet på skolen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gledelig jul alle sammen. Da var julaften straks over. Så da er det på tide å gjennomføre et Rambo-maraton. Alle filmene skal sees, i rask rekkefølge. Har kun sett de to første, av totalt fire filmer. Så dette blir kos. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) edit: faen a, der forsvant bildet.. Endret 24. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jaja, jula sugde like mye i år også. allerede før jeg har åpnet pakkene (har kjent på de) VET jeg at de suger. Julemiddagen var helt grei, men langt fra like bra som den pleier. Stemor er i overgangsalderen og syter og klager over alt hele tiden... Endret 24. desember 2008 av The Duke Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God jul til dere alle, men spesielt god jul til alle dere som feiret med grandis, bikkja eller utendørs. (Det var jo fi**ekaldt i år.) Selv fikk jeg sedler og klær, som om det betyr noe. Jeg fikk derimot feiret julen med den nærmeste familien og jeg føler vi har kommet enda nærmere etter årets feiring. Jeg håper og tror det har vert slik for de fleste av borgerne der ute, og at det har vert forholdsvis få nøttealergi-reaksjoner i det ganske land. Endret 24. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jaja, jula sugde like mye i år også. allerede før jeg har åpnet pakkene (har kjent på de) VET jeg at de suger. Julemiddagen var helt grei, men langt fra like bra som den pleier. Stemor er i overgangsalderen og syter og klager over alt hele tiden... Skal vi se. Jeg fikk ingen presanger på julaften (hadde fått litt på forhånd da). Julemiddagen var ok. Mormor var i forholdsvis godt humør. Presangen min til mormor ble godt likt. Av fem familiemedlemmer som deltok fikk kun mormor presanger. Så det ble to presanger ved julebesøket i år. Middagen var god, desserten bedre. Rødvin smakte bra og det var ikke noe stress innvolvert i år. Alt i alt en god jul. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Har ikke fått noen presanger enda, men brodern har kjøpt noe til meg, sa han. Han er alltid råsmart på gavekjøping, så jeg er spent nå. Skal se Terminator 3 (så 1 og 2 på nytt for ikke så lenge sida, kan like gjerne smelle på denne selv om jeg ikke tror den falt i smak) og så dra ned på supern og kjøpe en jakke til meg selv. Det som er dritt med å kjøpe jakke på supern er at det er dritmange der ute med de samme klærne, men det slipper jeg heldigvis å tenke på når jeg drar tilbake til Norge. Skjønner godt at jenter hater å bli sett i samme kjole. Endret 24. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da har jeg sittet i nesten en time og oppdatert signatur. Hva syns dere? Vurder bare første linje Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg synes den er for stor. Sjekk Snorre sin, han får inn 4 linjer på mye mindre plass, eller så er det et optisk bedrag. Liker uansett ikke så stor plass (vertikalt sett) mellom ordene. Endret 24. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sorry ass, men alle de fargene EKKE fint. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg synes at den bryter med retningslinjene i hvert fall. Forkort den til maks fire linjer, inkludert linjeskift. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) søren.. det har tatt hundre år å skrive color="red"] ... - ... [/color Edit: det ble farger på den gitt.. og mens jeg er inne på editen, hvorfor er det så stor plass mellom linjene? Endret 24. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fordi du bruker center. Er noen problemer med bruken av center-tag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ah.. liker ikke venstre / høyre greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Faen så lenge til Julaften... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg