cHilfiger Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 julaften er digg, men problemet er at jeg får ikke tiden til å gå it'no å gjøre... pappa lager middag, og bruttern bruker ps-tven, også sitter jeg på en crap maskin som ikke kan kjøre noen spill, dama er hjemme, var hos henne en liten tur sitad, men de har sånne familie tradisjoner, orker ikke diskusjon, venter bare på middagen..aidz Se på disney med bruttern din. ...Eller hjelp til med midda'n hmm, kung fu panda da sitte og se på at pinnekjøttet koker? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Eller se på Tv Styrke og Tv da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) When You Wish Upon A Star-sekvensen fra Disney var på NRK nå Fantastisk! Timmi Gresshoppe Endret 24. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er greia med at Donald plutselig har blitt plastikkanimerte figurer? Ødelegger hele greia. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg så det.. Men de sender heldigvis også mye pre 1950-ish Donald også, og Pinoccho-sekvenser osv. Mest gammelt. Det er koselig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er greia med at Donald plutselig har blitt plastikkanimerte figurer? Ødelegger hele greia. De har lært seg ny animasjonteknikk og skal dermed ødelegge alt det gode gamle . Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul alle sammen! Nå er det under 2 timer til julen ringes inn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er greia med at Donald plutselig har blitt plastikkanimerte figurer? Ødelegger hele greia. De har lært seg ny animasjonteknikk og skal dermed ødelegge alt det gode gamle . NEI. (Det gamle finnes fortsatt, og de sender det.) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Julemiddag 17:00 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Julemidag sn4rt. Gl3d3r m3g. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er greia med at Donald plutselig har blitt plastikkanimerte figurer? Ødelegger hele greia. De har lært seg ny animasjonteknikk og skal dermed ødelegge alt det gode gamle . Det er null problem å simulere den gamle teknikken selv ved bruk av den nye å tidsbesparende teknikken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NEI. (Det gamle finnes fortsatt, og de sender det.) Det nye dritet tar opp verdifull mimretid (selv om jeg sitter her nå :!: ). Det er null problem å simulere den gamle teknikken selv ved bruk av den nye å tidsbesparende teknikken. Men det ser jo såå realistisk ut . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 "sinsemellan obesläktade delar" = sinnsyke ubeslektede deler`? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er greia med at Donald plutselig har blitt plastikkanimerte figurer? Ødelegger hele greia. Det gjer det. Eg ser ikkje noko meining i det, me skal jo tross alt sjå på teikneseriefigurar. Julemiddag 17:00 her òg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da går jeg å legger meg . Skal bare ta å såve en halvtimes tid siden jeg er så forbanna trøtt å sliten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kanskje det bare er meg, men for min del er julaften tilegnet de gode gamle spillklassikerne som Caesar III, Age of Empires II, Settlers 3 osv. Kanskje til og med litt Lemmings. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 /me tar løpefart og deler ut juleklemmer til alle som måtte befinne seg i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ..litt Lemmings. Lemmings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg