Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei. Papir og blyant, og regn det ut old school. (23*23)*23 / (79*79)*79. Er så lenge siden jeg har regna ut ting old school at jeg nesten har glemt det.

Ville nok heller gått for chokkes variant der.

(23/79)³

enkel dividering før du ganger det med seg selv 3 ganger.

Skal man ha et unøyaktig svar har det egentlig ikke noe å si hvilken av metodene man bruker. Kjapp hode/overslagsregning gir ca. 10 000 / 500 000, som blir 1/50, med gangemetoden. Skal man ha et nøyaktig svar vil delingsmetoden deres være minst like slitsom på grunn av antall sifre.

Haha, vil dere høre hva denne snjoballen startet som? :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sure, har en inter-film pause. Startet å se på Children of the Corn, men fra og med det 15. min fant jeg ut at den var så kjedelig at jeg spolte gjennom resten.

Burtons "A Nightmare Before Christmas" er neste på planen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Skal man ha et unøyaktig svar har det egentlig ikke noe å si hvilken av metodene man bruker. Kjapp hode/overslagsregning gir ca. 10 000 / 500 000, som blir 1/50, med gangemetoden. Skal man ha et nøyaktig svar vil delingsmetoden deres være minst like slitsom på grunn av antall sifre.

Vær vennleg og ikkje quote meir enn eit innlegg bak, max to.

Over til saka: Eg ville nok høyrd på chokke, metoden hans er den greiaste uansett, og den virkar uansett. Og ta ting i hovudet visar seg oftare å gi feil svar enn om du reknar systematisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Sure, har en inter-film pause. Startet å se på Children of the Corn, men fra og med det 15. min fant jeg ut at den var så kjedelig at jeg spolte gjennom resten.

Haha, sånn hadde jeg også det. Kjøpte 1-3 i en boks til 99 kr og spolte meg ganske raskt gjennom dritten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Mamma mener jeg ikke skal ta sovetabletter ...

Hva med å gi en god faen i hva hun sier?

Bla bla bla bla I'm hot bla bla bla bla bla you're not. Blabla bla I'm sexy bla bla bla bla bla extremely sexy bla bla bla bla bla.

:yes:

@fonetisk alfabet spam:

/Foxtrot Alpha Charlie Echo Papa Alpha Lima Mike

Var heldigvis ikke så dyrt, var derfor jeg kjøpte den. Desperat etter nye filmer og lite penger.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hahaha, går det ann. Har webcamchat med en i klassen min (nei, ingenting dirty, L4r5). Han er en rar, men veldig god venn som finner på alt tull. Så nå fant han frem sånn fake-hode som er laget av porselen som kostet 999,-

Nå har han tatt å tegnet øyne, lepper, nese, øyenbryn, og mens jeg skriver dette henter han mascara så han kan tegne hele hodet til en neger :!:

Litt før fant han en uopnet vinflaske og gjorde han "full", holdte på å le meg igjel :p

Genial fyr

Lenke til kommentar
Juliet Uniform Uniform Uniform Lima Alpha Foxtrot Tango Echo November Stop

Alpha Lima Lima Echo Romeo Echo Delta Echo? *Stop*

Juliet Alpha Stop Alpha Lima Lima Echo Romeo Echo Delta Echo Stop Sierra Kilo Romeo India Victor India November Golf Mike Echo Delta Lima Yankee Delta Sierra Kilo Romeo India Foxtrot Tango Tango Alpha Romeo Lima India Tango Tango Tango India Delta Stop Stop Stop

Lenke til kommentar

Orddelingsfeil går greit, men jeg gnir gjerne håndsvetten over til panna når jeg ser fjortisser som slenger inn flere punktum etter hver setning i lange avsnitt. Leste også en i samfunnsdelen av forumet som droppet ordet "og" helt, og brukte "å" i alle situasjoner. Noen og/å feil går greit, men ingen "og"?

Jeg er fortsatt stolt over at jeg ikke trollet den tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...