Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Noen send meg noen sovetabletter, jeg ække trett, men skal opp 9 i morra for å se TV :p

Gå til legen og si at du sliter med kraftig søvnproblemer, og har blitt anbefalt Melatonin. Jeg bruker det, fordi jeg har slitt med søvnproblemer de siste 3-4 åra. Funker som knall, ingen bivirkninger og er naturlig.

Lenke til kommentar
Snorre: Jeg kan komme på mellom 1 og 250 filmer du garantert ikke har sett. ^^

Please do! Pøs på med gode filmforslag.

Edit: Svarer treigt da internettforbindelsen min plutselig falt ut. Hater "lastgentel". Hahah, for et ordspill.

http://www.listsofbests.com/list/1004/comp...StefanAlexander

Oi, jeg har lett etter en side som generelt viser de mest anerkjente filmene som alle har som favoritt og har et intenst behov for å skryte av på internett over en god stund, nå.

ED1T: Jeg er ikke spydig fordi det er jul, det er jul fordi jeg er spydig. :wee:

På matteoppgaven tenker jeg bare 23*23*23 / 79*79*79. Er det veldig feil? Skal ikke potenser først? Gjelder ikke regnerekka i oppgaven? Hvor mye er et sekund?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Det som faktisk fascinerer mest med bildet er hvor folkene ser iforhold til oppførselen.

Preben stirrer (og tar) på jenta (såklart) i full latterkrampe (eventuelt et slags anfall). Hun stirrer rett frem og klapper, mens han bak i midten ser oppover på et slags show eller skjerm og ser ut som har det artig nok.

Konklusjon: En stygg jævel han hjemme alene-duden er.

Lenke til kommentar

Var en del filmer der jeg ikke hadde sett, og en hel del jeg har sett og kanskje burde se en gang til. Klassikere som To Kill a Mockingbird og It's a Good Life er så full av visdom at de knapt kan sees mange nok ganger.

It's a Wonderful Life, ja. ^^ Den er perfekt i disse dager, jeg hadde sett den selv men jeg er så inderlig klar over hvor godt jeg har det, og jeg tror både venner og familie virkelig vet hvor glad jeg er i dem, at jeg ikke orker å bli lei meg av den. ^^

Lenke til kommentar

Blaaaah. Sånn går det når hjernen min bare pakker ned deler av filmtittelen i langtidshukommelsen. Vertigo er jo også en ganske fin film. Dog, lenge siden jeg har sett den og. Mener også å huske at jeg har sett China Town og Touch of Evil. Med en kvalitetsbevisst far får man med seg en del gode filmer.

Lenke til kommentar
Oi, jeg har lett etter en side som generelt viser de mest anerkjente filmene som alle har som favoritt og har et intenst behov for å skryte av på internett over en god stund, nå.

Skal du ha en skryteside så velger du heller TSPDT-listen, den tar for seg de beste filmene framfor favorittfilmer. Dvs at den består av langt flere fra før 1940 og mange av dem er svært eksperimentelle, sære og lange. Ikke min type film. ^^

Lenke til kommentar
Ja, riktig. La oss nå se om du kan løse denne: 233/793, uten å bruke kalkulator denne gangen.

Nærmeste du kan gjøre er å finne en repeterende rekke.

Tips: 233/793= (23/79)3, den slags deling bør du ha lært iløpet av ungdomsskolen.

Nei. Papir og blyant, og regn det ut old school. (23*23)*23 / (79*79)*79. Er så lenge siden jeg har regna ut ting old school at jeg nesten har glemt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...