chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Blaaah. Jeg har helt mistet tiltakslysten min nå. Jeg orker bokstavelig talt nesten ikke å gjøre noe som helst. Orker ikke å spille Caesar III eller Mount&Blade, orker ikke å installere noen andre spill. Orker ikke å surfe internet, (orker knapt å skrive dette innlegget her) eller gjøre andre ting på pc-en. Har ingen flere filmer å se på heller. :\ Jeg er maks tiltaksløs akkurat nå, og det er helt forferdelig å ha det slik. :\ Snakker du om akkurat nå i dette minutt, eller generelt nå som i de siste dagene? Vil tro underholdningskvoten din er oppfylt og alt er for lett tilgjengelig . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Blaaah. Jeg har helt mistet tiltakslysten min nå. Jeg orker bokstavelig talt nesten ikke å gjøre noe som helst. Orker ikke å spille Caesar III eller Mount&Blade, orker ikke å installere noen andre spill. Orker ikke å surfe internet, (orker knapt å skrive dette innlegget her) eller gjøre andre ting på pc-en. Har ingen flere filmer å se på heller. :\ Jeg er maks tiltaksløs akkurat nå, og det er helt forferdelig å ha det slik. :\ StumbleUPon til du dør. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fordi jeg liker å ha det sånn. Ser ut som du logger inn for å poste, og deretter trykke så raskt du kan "Logg ut", og repeat Haha, skal vi melde deg på norges herligste L4r5? Eller kan du gjøre det selv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, skal vi melde deg på norges herligste L4r5? Eller kan du gjøre det selv? Nei. Jeg nekter å stille opp på riksdekkende TV. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Snorre: Jeg kan komme på mellom 1 og 250 filmer du garantert ikke har sett. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, skal vi melde deg på norges herligste L4r5? Eller kan du gjøre det selv? Nei. Jeg nekter å stille opp på riksdekkende TV. Du som meg, la oss stå sammen mot disse menneskene som prøver å få oss på TV! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du som meg, la oss stå sammen mot disse menneskene som prøver å få oss på TV!Jeg kunne vurdert "Extreme makeover" da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, skal vi melde deg på norges herligste L4r5? Eller kan du gjøre det selv? Nei. Jeg nekter å stille opp på riksdekkende TV. Kom igjen, du kan ikke bare starte på toppen. Først nasjonalt, så internasjonalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kom igjen, du kan ikke bare starte på toppen. Først nasjonalt, så internasjonalt.Extreme makeover. Få meg der først. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kom igjen, du kan ikke bare starte på toppen. Først nasjonalt, så internasjonalt.Extreme makeover. Få meg der først. 50/50! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Eww, nei, jeg holder meg unna alt sånt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 For et bilde! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 For et bilde! Seriøst, han ser ut som en jævla Preben! Blir like irritert hver gang jeg ser han. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Snakker du om akkurat nå i dette minutt, eller generelt nå som i de siste dagene?Vil tro underholdningskvoten din er oppfylt og alt er for lett tilgjengelig . Tja, de siste timene. Satt og så på en nydelig, fin svensk film ved navn, Låt den rätte komma in. Alt var fryd og gammen. Kort tid etter filmen er ting fortsatt ganske ok. Sitter og tenker over filmen og slikt. Men plutselig lammes jeg av en tiltaksløsthet og tomhet som ikke ligner noenting. @ L4R5: Ha, har ikke vist om StumbleUpon før nå jeg. Takker for link. Endret 24. desember 2008 av Snorre Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Eww, nei, jeg holder meg unna alt sånt. 40/60! Siste tilbud! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 50/50! Og det betyr? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 50/50! Og det betyr? La oss si at vi har en pizza, og den er delt i 4... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NOES, slemme helligdager. Må vente helt til mandag før jeg kan hente den nye CPU-vifta mi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Snorre: Jeg kan komme på mellom 1 og 250 filmer du garantert ikke har sett. ^^ Please do! Pøs på med gode filmforslag. Edit: Svarer treigt da internettforbindelsen min plutselig falt ut. Hater "lastgentel". Hahah, for et ordspill. Endret 24. desember 2008 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 @ L4R5: Ha, har ikke vist om StumbleUpon før nå jeg. Takker for link. StumbleUpon er fantastisk. JEg er helt hekta. Bare husk å huke av på mange nok kategorier. La oss si at vi har en pizza, og den er delt i 4... 4/50=0,08? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg