Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Blaaah. Jeg har helt mistet tiltakslysten min nå. Jeg orker bokstavelig talt nesten ikke å gjøre noe som helst. Orker ikke å spille Caesar III eller Mount&Blade, orker ikke å installere noen andre spill. Orker ikke å surfe internet, (orker knapt å skrive dette innlegget her) eller gjøre andre ting på pc-en. Har ingen flere filmer å se på heller. :\ Jeg er maks tiltaksløs akkurat nå, og det er helt forferdelig å ha det slik. :\

Snakker du om akkurat nå i dette minutt, eller generelt nå som i de siste dagene?

Vil tro underholdningskvoten din er oppfylt og alt er for lett tilgjengelig :wee: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blaaah. Jeg har helt mistet tiltakslysten min nå. Jeg orker bokstavelig talt nesten ikke å gjøre noe som helst. Orker ikke å spille Caesar III eller Mount&Blade, orker ikke å installere noen andre spill. Orker ikke å surfe internet, (orker knapt å skrive dette innlegget her) eller gjøre andre ting på pc-en. Har ingen flere filmer å se på heller. :\ Jeg er maks tiltaksløs akkurat nå, og det er helt forferdelig å ha det slik. :\

StumbleUPon til du dør.

Lenke til kommentar
Snakker du om akkurat nå i dette minutt, eller generelt nå som i de siste dagene?

Vil tro underholdningskvoten din er oppfylt og alt er for lett tilgjengelig :wee: .

Tja, de siste timene. Satt og så på en nydelig, fin svensk film ved navn, Låt den rätte komma in. Alt var fryd og gammen. Kort tid etter filmen er ting fortsatt ganske ok. Sitter og tenker over filmen og slikt. Men plutselig lammes jeg av en tiltaksløsthet og tomhet som ikke ligner noenting.

 

@ L4R5: Ha, har ikke vist om StumbleUpon før nå jeg. Takker for link.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...