Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg ser på det for det er en tradisjon

men nei..jeg eier ikke tradisjoner for jeg har ikke hatt noen som har gitt meg de typiske tradisjonene folk har. Og det er ikke bra humor heller sier min kritiske nese :tease:

Makan :p

Det er noe av det artigste jeg vet, topper til og med drepinga av irriterende shitkids i Final Destination-trilogiene <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på det for det er en tradisjon

men nei..jeg eier ikke tradisjoner for jeg har ikke hatt noen som har gitt meg de typiske tradisjonene folk har. Og det er ikke bra humor heller sier min kritiske nese :tease:

Makan :p

Det er noe av det artigste jeg vet, topper til og med drepinga av irriterende shitkids i Final Destination-trilogiene <3

de er morsomme og alle anti-sex grøsserne er hysteriske :!:

Lenke til kommentar
AAaaah whaaaa?

Hvilke dager er ølsalget stengt fra og med i morgen?

Ølsalget er vel som en lørdag i morgen (stenger 18:00)?

Stengt på torsdag og fredag? :(

Så ung på livserfaring. *Sukk*. Kjøp deg et grosse lager med øl og annen alkoholholdig drikke, slik at du bare trenger å raske med deg det du føler for å innta i løpet av kvelden mens du er på vei ut av døra. Det er en grunn til at alle menn oppi åra har et barskap.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Så ung på livserfaring. *Sukk*. Kjøp deg et grosse lager med øl og annen alkoholholdig drikke, slik at du bare trenger å raske med deg det du føler for å innta i løpet av kvelden mens du er på vei ut av døra. Det er en grunn til at alle menn oppi åra har et barskap.

Har tenkt til det "snart".

Woohoo, ser ut som jeg fikk C i to av fagene i forrige semester. Spennende å se hva det siste blir.

Lenke til kommentar
Det ser någenlunde mørkt ut her i Oslo ihvertfall. Var jo sol og ikke en sky på himmelen igår. Jeg vil ha snø! Bare får å komme i julestemning!

Var faktisk 8 grader på lørdag :!: . Idag var det kun 1.

Fascinerende at norske kanaler klarer å sende talkshow som er et par måneder gamle :roll: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...