Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ser på det for det er en tradisjonmen nei..jeg eier ikke tradisjoner for jeg har ikke hatt noen som har gitt meg de typiske tradisjonene folk har. Og det er ikke bra humor heller sier min kritiske nese Makan Det er noe av det artigste jeg vet, topper til og med drepinga av irriterende shitkids i Final Destination-trilogiene <3 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) xxxLindaxxx, lurer på hva hun interesserer seg for. Hubba hubba. Men jeg tipper troll, siden hun/han registrerte seg for å lage den tråden. Endret 23. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper det for vedkommenes skyld selv mormor har jo mer peiling på PC så. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 AAaaah whaaaa? Hvilke dager er ølsalget stengt fra og med i morgen? Ølsalget er vel som en lørdag i morgen (stenger 18:00)? Stengt på torsdag og fredag? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Torsdag og fredag er det veldig stengt ja. Ikke helt sikker på klokkeslett i morgen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ser på det for det er en tradisjonmen nei..jeg eier ikke tradisjoner for jeg har ikke hatt noen som har gitt meg de typiske tradisjonene folk har. Og det er ikke bra humor heller sier min kritiske nese Makan Det er noe av det artigste jeg vet, topper til og med drepinga av irriterende shitkids i Final Destination-trilogiene <3 de er morsomme og alle anti-sex grøsserne er hysteriske :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som fikk med seg robocop? DET er hva jeg kaller blodharry action det :!: Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg ble positivt overraska over Robocop. Gikk inn og trodde det skulle være elendig action, men det var et par gladvold-scener jeg likte da jeg så den tidligere i år. (Hadde ikke sett den siden tidlig i barndommen) Endret 23. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er det som er så herlig med den. Nesten så en får lyst til å se den igjen. "Give the guy a hand!" Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) AAaaah whaaaa?Hvilke dager er ølsalget stengt fra og med i morgen? Ølsalget er vel som en lørdag i morgen (stenger 18:00)? Stengt på torsdag og fredag? Så ung på livserfaring. *Sukk*. Kjøp deg et grosse lager med øl og annen alkoholholdig drikke, slik at du bare trenger å raske med deg det du føler for å innta i løpet av kvelden mens du er på vei ut av døra. Det er en grunn til at alle menn oppi åra har et barskap. Endret 23. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så ung på livserfaring. *Sukk*. Kjøp deg et grosse lager med øl og annen alkoholholdig drikke, slik at du bare trenger å raske med deg det du føler for å innta i løpet av kvelden mens du er på vei ut av døra. Det er en grunn til at alle menn oppi åra har et barskap. Har tenkt til det "snart". Woohoo, ser ut som jeg fikk C i to av fagene i forrige semester. Spennende å se hva det siste blir. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ca 10 min til jul nå! Det kribler som aldri før! Ehe.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) edit: Lurer på om jeg skal gå og hente meg en pakke jeg Endret 23. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tru'kke det nei. Kom aldri ordentlig i julestemning i år. Hvis det er forsent nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da har man pyntet juletrærene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den kan jo fortsatt komme da. Kanskje det kommer til å snø inatt. (Yeah, right! Like I'll be that lucky) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det ser någenlunde mørkt ut her i Oslo ihvertfall. Var jo sol og ikke en sky på himmelen igår. Jeg vil ha snø! Bare får å komme i julestemning! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det ser någenlunde mørkt ut her i Oslo ihvertfall. Var jo sol og ikke en sky på himmelen igår. Jeg vil ha snø! Bare får å komme i julestemning! Var faktisk 8 grader på lørdag :!: . Idag var det kun 1. Fascinerende at norske kanaler klarer å sende talkshow som er et par måneder gamle . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg