Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ida, det var meningen ^^

Nåh, takke meg til 1080 Snowboarding eller Transworld Snowboarding :love:

For ikke å glemme det gamle ESPN X-Board Snowboarding-spillet til Win95/98 :love:

edit: Men da var det natta, skal komme meg opp i løpet av ettermiddagen for å leke julenisse for Sinnerboy og Danielzu ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Rydder og vasker rom, bytter sengeklær, rydder og vasker bad, tar ned, henger opp og rydder vekk klær, baker ferdig, rydder ved pc'ne. rydder og vasker kjøkken og stue, lage gavekort til mamma fordi gaven hennes ligger igjen på skola, stryke skjorter også skifte og ordne meg til selskap før fem. Ohh, og pynte juletre^^,

Du da? =)

Lenke til kommentar

Jeg skal fra nå av reservere meg mot dumme spørsmål. Samtidig frasier jeg meg herved retten som lokal dataguru.

"Hvorfor virker ikke trådløsinternetten min? Den virket i går!"

Jeg kjenner knapt karen. Har ingen anelse om router han bruker, os, eller annet kødd. Og han forventer at jeg skal bruke ferien min på å hjelpe han, uten å si noe mer enn det der? :|

Lenke til kommentar
En del, men rekker det nok :p Har kommet godt i gang.

Hmm, du får si han har julevirus, nettet kommer tilbake første nyttårsdag. :shrug:

Hehe x)

Du var litt sent ute der. Men det hadde vært phun. :)

Jeg bare skrev at han hadde slettet driveren, og at han måtte formatere. Før han satte opp en vpn og koblet til ssh serveren jeg. Det gadd han ikke :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...